صبح روز چهارشنبه چهارم اسفندماه سال گذشته بود که مردی وحشت زده با اداره پلیس تماس گرفت و گفت همسرش به طرز مرموزی در خانه‌شان به قتل رسیده است. لحظاتی بعد تیمی از مأموران کلانتری مسعودیه در محل حادثه Incident که خانه‌ای در حوالی خیابان مسعودیه بود، حاضر شدند. مأموران در اتاق خواب با جسد بی‌جان زن 37 ساله‌ای به نام شهربانو روبه‌رو شدند که دهانش با پارچه‌ای و دست و پاهایش با طنابی بسته شده بود. بعد از آن بود که قاضی ایلخانی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران همراه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در محل تحقیقات خود را برای بر ملا کردن راز قتل زن جوان آغاز کردند.

مرد افغانی که مرگ همسرش را به مأموران خبر داده بود، گفت: من و همسرم پسر عمو، دختر عمو هستیم. 12 سال قبل با هم ازدواج کردیم، اما هیچ وقت بچه‌دار نشدیم. چندین سال قبل از افغانستان برای کار به ایران آمدیم. مدتی است در شرکتی شیفت شب کار می‌کنم. شب گذشته همانند هر شب ساعت 19 از خانه خارج شدم و به محل کار رفتم. تا نیمه‌های شب چند بار با همسرم تلفنی حرف زدم تا اینکه صبح راهی خانه شدم. هر چقدر زنگ خانه را زدم همسرم در را باز نکرد تا اینکه با کلید یدکی که داشتم در را باز کردم و با جسد بی‌جان همسرم روبه‌رو شدم. وی ادامه داد: من با کسی مشکل نداشتم، اما قاتل The Murderer پس از قتل همسرم طلاهای او را هم سرقت Stealing کرده است.

مأموران در نخستین گام به شوهر مقتول مشکوک شدند و وی را به عنوان مظنون به قتل بازداشت کردند. در حالی که پزشکی قانونی علت مرگ زن جوان را خفگی و فشار بر عناصر حیاتی گردن اعلام کرده بود، بررسی مأموران نشان داد شوهر مقتول در این حادثه بی‌گناه است. بدین ترتیب مرد افغان آزاد شد و مأموران تحقیقات خود را در شاخه دیگری ادامه دادند.

ارتباط پنهانی مقتول با پسر جوان

مأموران در تحقیقات فنی دریافتند مقتول مدتی است با پسر جوانی به نام شروین ارتباط تلفنی و تلگرامی دارد. همچنین مشخص شد پسر جوان تا شب حادثه به صورت تلفنی و پیامکی با مقتول ارتباط داشته است اما پس از حادثه این ارتباط قطع می‌شود.

بازداشت مظنون به قتل

بنابراین تیم جنایی شروین را برای تحقیقات بازداشت کردند. متهم در بازجویی‌ها به دوستی با زن جوان اعتراف کرد، اما مدعی شد از قتل شهربانو بی‌خبر است. وی گفت: چند روز قبل به مسافرت رفتم و به همین دلیل در این مدت با مقتول ارتباط تلفنی نداشتم تا اینکه الان متوجه شدم او به قتل رسیده است. متهم در بازجویی‌های بعدی با تناقض‌گویی قصد فریب مأموران را داشت، اما در نهایت پس از 45 روز صبح دیروز لب به اعتراف گشود و به قتل شهربانو اقرار کرد.

اعتراف به قتل

متهم صبح دیروز برای بازجویی به دادسرای جنایی منتقل شد.

وی در شرح حادثه گفت: چند سال قبل از شهرستان برای کار به تهران آمدم و به عنوان شاگرد رستوران شروع به کار کردم. چهار سال قبل بود که برای اولین‌بار مقتول را در رستوران ملاقات کردم. آن شب مقتول همراه یکی از دوستانش به رستوران آمدند و شام خوردند. پس از صرف شام شهربانو خودش را به من معرفی کرد و درباره دستور پخت غذای رستورانی از من سؤال کرد. قرار شد تلفنی دستور پخت غذا را به او بدهم به همین دلیل شماره تلفن مرا گرفت و یک روز بعد با من تماس گرفت. پس از این ارتباط تلفنی ما به بهانه دستور پخت غذا ادامه داشت تا اینکه برای اولین‌بار شهربانو مرا به خانه‌اش دعوت کرد تا برای او غذای رستورانی بپزم.

آن شب برای او غذا پختم و او هم از شوهرش بدگویی کرد و گفت که هر شب او را تنها می‌گذارد و بداخلاق است.

وی ادامه داد: بعد از آن ارتباط ما بیشتر شد و شیطان هر دوی ما را وسوسه کرد. تا اینکه مدتی قبل تصمیم گرفتم ارتباطم را با زن جوان قطع کنم و برای ادامه زندگی به شهرستان بروم. شب حادثه وقتی به خانه مقتول رفتم به همین دلیل با هم مشاجره لفظی کردیم که او سیلی محکمی به من زد. خیلی عصبانی شدم و او را هل دادم که سرش به دیوار برخورد کرد و از هوش رفت. خیلی ترسیده بودم به خاطر اینکه صدایش را همسایه متوجه نشوند دست و پا و دهانش را با طناب و پارچه‌ای بستم و از خانه گریختم و به شهرستان رفتم. وی درباره سرقت طلاهای مقتول گفت: پس از حادثه طلاهای او را سرقت کردم تا مأموران فکر کنند این حادثه به خاطر سرقت رخ داده است، اما خیلی زود دستم رو شد.

متهم برای تحقیقات بیشتر به دستور قاضی ایلخانی در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

ابهام در علت مرگ عارف لرستانی / مراسم تشییع و خاکسپاری عارف لرستانی ظهر امروز از مسجد بلال

افسانه دختر زیبایی بود او را در پارک ملت دیدم و به خانه ام بردم / نمی دانستم او تحت تعقیب است تا اینکه در پارتی دستگیر شد و ...

وقتی از دیوار وارد خانه مجردی مرجان شدم او و منصور را در وضعیت شیطانی دیدم و ...

آرمان ومهناز را در شرایط بدی دیدم / این صحنه برایم قابل درک نبود و ...+عکس

راز جسد رها شده یک دختر جوان با لباس مهمانی در بیابان

اعتراف شروین به ارتباط های شبانه و شیطانی با زن شوهردار / پلیس مسعودیه تهران با تماس شوهر این زن به خانه اش رفت

حمله وحشیانه به یک روستا در مازندران / مهاجمان به زن و مرد رحم نکردند

صحنه عجیبی که هنگام حمله شوم به یک زن رخ داد+ فیلم

فیلم وحشتناک از فاجعه منطقه تیمورلو آذرشهر / گلایه های دردمند سیل زده ها+فیلم و عکس

ارتباط شیطانی زن جوان با پسر آشپز / شوهر این زن شب کار بود و وقتی صبح به خانه آمد با صحنه وحشتناکی روبرو شد

نقشه شوم نصاب ماهواره برای زن جوان در تهرانسر / این مرد اعدام می شود+عکس

زن سابقم را به بهانه مریضی نازنین به خانه کشاندم و ... / بلایی که سر لیلای 28 ساله در حمام آمد

عقرب زرد مسافران یک پرواز را به وحشت انداخت

گرگ شرور تلگرام دستگیرشد

مردی که قبر خود را کند تا در آن جان دهد+ عکس

سیل آمد، تماشاگران را برد

دستبرد نقابدار مسلح به یک موسسه قرض الحسنه در مشهد

2 کودک و 3 مرد در رودخانه ای در دزفول غرق شدند+ عکس

اعتراف هولناک ترین قاتل سریالی / او 22 زن و دختر را با ماشین پلیس شکار می کرد+ عکس

مرد آبادانی توهم زد و نیمه شب یک مرد را در رختخواب زنش دید و ...+عکس

دختر جوان در حمام بود که سایه شومی را جلوی چشمانش دید

 

 

کدخبر: 257484 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟