زن و مرد جوان به جرم نمایش نفرت نژادی راهی زندان شدند+ عکس

خوزه تورز ۲۶ ساله و کیلا نورتون ۲۵ ساله هنگام اعلام حکم در دادگاهی در کانتی داگلاس می گریستند.
گزارش ها حاکیست که آنها به ترتیب ۱۳ سال و شش سال حبس گرفته اند.
ویلیام مکلین قاضی Judge دادگاه گفت که "انگیزه این دو نفرت نژادی بود."
آنها بخشی از یک گروه حداقل ۱۵ نفره هستند که در ارتباط با آن حادثه Incident متهم شده بودند. در آن حادثه در ماه ژوئیه ۲۰۱۵۵ در داگلاسویل واقع در  غرب آتلانتا اتومبیل هایی با پرچم های کنفدراسیون در خیابان محل زندگی این خانواده سیاهپوست که برای فرزند خود جشن تولد گرفته بودند شروع به حرکت کردند.
آن حادثه به فاصله کوتاهی پس از کشتار اعضای سیاهپوست کلیسایی در چارلستون در کارولینای جنوبی به دست یک نژادپرست سفیدپوست روی داد.
دیلان روف عامل آن کشتار هم با پرچم کنفدراسیون عکس داشت.
بسیاری این پرچم را نماد برده داری و نژادپرستی می دانند درحالی که طرفداران پرچم آن را مظهر میراث و تاریخ ایالات جنوبی قلمداد می کنند. این پرچم ایالات جنوبی در جنگ داخلی آمریکا بود که سعی داشتند با جدایی از ایالات متحده مانع لغو برده داری شوند.

زن و مرد جوان به جرم نمایش نفرت نژادی راهی زندان شدند
خوزه تورز و کیلا نورتون به خاطر تهدید به قتل Murder بعضی از حاضران در جشن تولد آن کودک محکوم شدند.
دادستان گفت که خوزه تورز تفنگی همراه داشت. او به خاطر تعرض با سلاح مرگبار و نقض قوانین ایالتی برای جلوگیری از فعالیت گانگستری و تروریسم مجرم شناخته شد.
نورتون به دلیل نقض همین قوانین و رفتار تهدیدآمیز مجرم شناخته شد.
برایان فورتنر دادستان محلی در جورجیا گفت: "این رفتاری است که حتی هواداران پرچم کنفدراسیون قبول دارند مجرمانه است و نباید مجاز باشد."
آن حادثه با شرکت اعضای گروه "به پرچم احترام بگذارید" روی داد که اتومبیل ها و وانت های خود را در خیابان محل برگزاری جشن تولد راندند و باعث نگرانی شدند.
ساکنان آن خیابان به رسانه های محلی گفتند که سرنشینان اتومبیل ها فحش های نژادی می دادند اما اعضای این گروه گفتند به آنها حمله شد./بی بی سیبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 249038 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟