شکارچی جوان که در روانسری کرمانشاه دست به جنایت زده بود پس از فراری با صحبت ریش سفیدان و بزرگان طوایف خود را تسلیم ماموران کرد.

به گزارش رکنا، غروب 28 دی ماه سال جاری ماموران انتظامی پاسگاه نهرابی در استان کرمانشاه در جریان جنایت Crime خونینی قرار گرفتند که مرد 30 ساله ای با ضربات چاقو در روستای شاینگان به قتل Murder رسیده بود.
بدین تریتب تیمی ازماموران برای دستگیری عامل این جنایت وارد عمل شدند و پی بردند که قربانی جنایت همراه رییس شورای روستا به در خانه قاتل The Murderer رفته و قصد داشتند وی را که شکارچی پرندگان وحشی است نصیحت کنند تا دست از شکارهایش بردارد که بین آنها درگیر صورت گرفته است که در این ماجرا شکارچی جوان با ضربه چاقو دست به جنایت زده است.
در این مرحله ماموران با کنترل نامحسوس منطقه و تحت نظر قرار دادن منطقه ردیابی های پلیسی را برای دستگیری قاتل 37 ساله آغاز کردند اما سرنخی از مخفیگاه قاتل فراری به دست نیامد.
در ادامه ماموران با همکاری ریش سفیدان و سران طوایف روانسرتوانستند قاتل فراری را رازی کنند تا خود را تسلیم ماموران کند.
سرهنگ محمدرضا آمویی معاون اجتماعی فرماندهی استان کرمانشاه با اعلام این خبر گفت: متهم در بازجویی های صورت گرفته، عدم توانایی در کنترل خشم را علت این جنایت را مطرح کرده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 241200 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟