عمل کثیف دایی و خواهرزاده در دادگاه لو رفت+عکس

به گزارش رکنا، اوایل سال 94 چندین شکایت مشابه از مردان پژو سوار که خود را مامور پلیس مبارزه با مواد مخدر معرفی کرده و 38 مرد پیر و جوان را به دام انداخته بودند تا از آنها زورگیری کنند در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

شواهد نشان می داد مردان زورگیر طعمه هایشان را در حوالی جاجرود، بومهن و دماوند به مقصد تهران سوار خودرو می کردند و در میان راه پول و گوشی های موبایل آنها را می دزدیدند. در حالی که تلاش پلیس برای ردیابی متهمان آغاز شده بود چهره نگاری رایانه ای سرنخ اصلی را به پلیس داد و یکی از متهمان به نام عبدالله 29ساله بازداشت شد. وی به زورگیری در پوشش مسافربر با همدستی خواهرزاده 25ساله اش اشکان اعتراف کرد و دو همدست دیگرش را هم لو داد. بدین ترتیب اشکان نیز بازداشت شد اما ردی از دو همدست آنها به دست نیامد.

رکنا: دادگاه کیفری

 دایی و خواهرزاده دیروز در حالی در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست محمدباقر قربان زاده و با حضور دو مستشار پای میز محاکمه ایستادند که هنوز هیچ ردی از دو همدست فراری آنها به دست نیامده است.

در جلسه دادگاه که با حضور تنها 11  مالباخته از 38شاکی برگزار شد آنها در جایگاه ویژه ایستادند و به تشریح شکایتشان پرداختند.

یکی از مردان گفت: از دماوند و برای رفتن  تهرانپارس سوار یک پژو RD شدم که چهار سرنشین داشت. پس از طی شدن مسافتی یکی از آنها بی سیمی را به من نشان داد و گفت مامور پلیس مبارزه با مواد مخدر است و دنبال یک مواد فروش می گردد. او گفت به من مشکوک شده  و به همین خاطر گوشی موبایلم را که فقط چند روز پیش آن را خریده بودم و 250 هزار تومان پول نقدی را که همراه داشتم از من گرفت. آنها پس از چند دقیقه به جاده ای بیراهه رفتند و مرا از ماشین پیاده کردند و کیسه ای نایلونی به دستم دادند. وقتی می خواستم در کیسه را باز کنم با گاز اشک آور به صورتم پاشیدند و گریختند و پول و گوشی موبایلم را دزدیدند.

مرد دیگری نیز گفت: مردان پژو سوار وقتی فهمیدند پولی همراه ندارم به رویم چاقو کشیدند و مرا زخمی کردند. سپس مجبورم کردند تا با برادرم تماس بگیرم و از او بخواهم خیلی زود 500 هزار تومان پول به حسابم بریزد. مردان خشن مرابه حوالی یک پمپ بنزین در جاده دماوند بردند و با سنگ به سرم زدند و به محض اینکه پول به حسابم واریز شد مرا از ماشین بیرون انداختند و پول را از حسابم برداشت کردند. من که زخمی شده بودم به سختی خودم را به کلانتری رساندم و از آنجا به بیمارستان منتقل شدم.

سایر شاکیان نیز به تشریح ماجرا پرداختند و برای متهمان اشد مجازات درخواست کردند. سپس عبدالله که حالا با قرار وثیقه آزاد است در جایگاه ویژه ایستاد و خود را بی گناه خواند.

وی گفت: من بی گناهم و اشتباهی دستگیر شده ام. تحت فشار روحی به آدم ربایی و زورگیری ها اعتراف کرده ام اما حالا می گویم بی گناهم.

خواهرزاده وی نیز گفت: من فقط یکی از سرقتها را قبول دارم و می گویم برای تفریح دست به زورگیری زده ام.

در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد و ادامه جلسه را به روزهای بعد موکول کرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 233908 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟