به گزارش رکنا، ساعت12 دوشنبه شب مسئولان بیمارستان سوم شعبان از ماجرای مرگ مرموز مرد 60 ساله ای به ماموران کلانتری 132 نبرد خبر دادند.

بدین ترتیب تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس سجاد منافی آذر برای تحقیقات بیشتر و افشای راز مرگ مرموز مرد میانسال پای در بیمارستان گذاشتند.

تحقیقات ابتدایی نشان از آن داشت که مرد میانسال ساعت 9 شب با دامادش در جلوی کلانتری 132 نبرد درگیر شده و روی زمین می افتد که تازه داماد خانواده، پدرزنش را به بیمارستان رسانده که پس از 3 ساعت مرد میانسال در بیمارستان تسلیم مرگ می شود.

دختر قربانی به ماموران گفت: چندی پیش هومن به خواستگاری ام آمد و به عقد هم در آمدیم و امروز عصر نامزدم به دنبالم آمد و سوار بر خودرویش در خیابان بودیم که داخل خودرو شروع به جر و بحث کردیم که ناگهان هومن شروع به کتک کاری با من کرد.

شوکه شده بودم و از هومن خواستم تا مرا به جلوی کلانتری برساند تا به خاطر کتک کاری اش از او شکایت کنم و در مسیر با پدر و مادرم تماس گرفتم و همزمان با پدرم به جلوی کلانتری 132 رسیدیم.

دختر جوان ادامه داد: وقتی پدر و نامزدم با هم روبرو شدند شروع به درگیری لفظی کردند و سپس درگیری آنها شدت گرفت که ناگهان پدرم روی زمین افتاد و بیهوش شد.

هومن 35 ساله که هنوز باور ندارد پدرزنش به کام مرگ فرو رفته است به ماموران گفت: من قصد کشتن پدرزنم را نداشتم و با هم درگیر شده بودیم که روی زمین افتاد.

بنا به این گزارش، بازپرس سجاد منافی آذر از شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران در این مرحله دستور بازداشت تازه داماد را صادر کرد و جسد پدرزن میانسال نیز به پزشکی قانونی منتقل شد تا علت مرگ وی برای تحقیقات پلیسی مشخص شود.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

برج ساز تهرانی با مهریه 20 هزار سکه ای دختر جوان را فریب داد / این مرد فراری است

عمل وقیحانه داماد عصبانی با نوعروس گلستانی/ او پیشنهاد بی شرمانه ای به پدر و مادر عروس داد + عکس

آزارو اذیت وحشیانه زن 23 ساله در اتاقک کارگری

عکس های تصادف زمینی دو هواپیما در فرودگاه امام

تینا آخوندتبار در رینگ بوکس و حضور در استادیوم با لباس پسرانه! +عکس

بازیگر ایرانی که زن و بچه ندارد و ماهی یک میلیون تومان حقوق میگیرد! +عکس

سفرنامه خواندنی زن و شوهر سینمایی ایران در چین+ تصاویر

 

کدخبر: 225526 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟