بخشش قاتل 2 روز قبل از اعدام / به خاطر امام حسین(ع)  بخشیدیم + عکس

به گزارش رکنا،عصر 17 آذر ماه سال 88 مسئولان بیمارستان شهدای هفت تیر ماجرای مرگ خونین جوان 23 ساله ای را به ماموران پلیس گزارش دادند.

ماموران با حضور در بیمارستان پی بردند که پسر جوان در یک درگیری خونین در شهرک بعثت خزانه هدف ضربه چاقو از ناحیه ران پا قرار گرفته است که پس انتقال وی به بیمارستان به خاطر خونریزی زیاد به کام مرگ فرو رفته است.

بدین ترتیب تیمی از ماموران اداره 10 پلیس اگاهی تهران به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جنایی برای دستگیری عامل این جنایت وارد عمل شدند و خیلی زود پی بردند که فرهاد اسدی هدف ضربات چاقوی یکی از دوستانش قرار گرفته است.

در این مرحله ماموران با تحقیقات دستگیری موفق به دستگیری جوان 20 ساله شدند و وی در اعترافاتش گفت: با فرهاد اختلاف داشتم تا اینکه روز حادثه او را در خیابان دیدم و با هم درگیر شدیم و قصد کشتن او را نداشتم.

axeeep

 

در گام بعدی قاتل 20 ساله از سوی قضات شعبه 71 دادگاه کیفری تهران به قصاص نفس – اعدام – محکوم شد و این حکم نیز در شعبه هفتم دیوانعالی کشور مورد تایید قرارگرفت.

حکم صادره برای اجرای حکم به دادسرای اجرای احکام دادسرای ناحیه 27 تهران ارجاع شد و در حالیکه خانواده فرهاد اصرار به قصاص قاتل پسرشان داشتند واحد صلح و سازش اجرای احکام برای گرفتن رضایت اولیای دم وارد عمل شدند.

همه مسیرها برای بخشیده شدن قاتل جوان به بن بست رسید و قرار شد تا روز چهارشنبه هفتم مهرماه حکم اعدام قاتل 20 ساله در زندان به اجرا برسد که صبح امروز دوشنبه 5 مهرماه اصغر اسدی همراه همسرش پای در دادسرای امور جنایی تهران گذاشته و 2 روز مانده به اجرا حکم قاتل پسرشان را بخشیدند.

پدر قربانی جنایت - اصغر اسدی - با اعلام این خبر به رکنا گفت: به خاطر رسیدن ایام محرم با همسرم تصمیم به بخشیدن قاتل پسرمان گرفتیم.

وی افزود: فرهاد بچه آخر خانواده مان بود و در یک مغازه موبایل فروشی کار می کرد که در یک درگیری با دوستش به کام مرگ فرو رفت.

این پدر در حالیکه اشک می ریخت گفت: به خاطر امام حسین(ع) قاتل پسرمان را بدون هیچ چشم داشت و پولی بخشیدیم.

بنا به این گزارش، پرونده رضایتی برای صدرو حکم زندان قاتل جوان به دادگاه کیفری استان تهران ارجاع شده است.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

 

کدخبر: 225469 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟