داستان های باور نکردنی زن شوهردار برای 24 ساعت ماندن در خارج از خانه/پلیس آگاهی تهران تحقیقات را آغاز کرد +عکس

در مورخه 15/06/1395 فردی با مراجعه به کلانتری 169 مشیریه به مأمورین اعلام داشت : "همسرم "لیلا . س" (25 ساله) به قصد خرید از منزل خارج شد اما پس از گذشت 2 ساعت ، از طریق ارسال پیامکی از من درخواست کمک نمود ! بلافاصله با گوشی تلفن همراهش تماس گرفتم اما از آنزمان تاکنون گوشی او خاموش است " .

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "فقدان افراد" و به دستور قضای کشیک دادسرای جنایی تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

همزمان با ارجاع پرونده به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، شاکی پرونده با مراجعه به اداره یازدهم و نشان دادن پیامکی به کارآگاهان ، عنوان داشت : " [ فرد یا افرادی ] پس از گذشت مدت کوتاهی از زمان خاموش شدن گوشی تلفن همراه همسرم ، پیامکی را از طریق گوشی همسرم به برادرِ وی ارسال کردند که در آن پیامک عنوان شده بود که همسرم توسط آنها به قتل رسیده و جسد وی را نیز در بیابان های اطراف بهشت زهرا رها کردند .

با توجه به پیامک ارسال شده مبنی بر ارتکاب جنایت و رها کردن جسد فقدانی در بیابان های اطراف بهشت زهرا ، هماهنگی های لازم در این خصوص انجام و تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی بهمراه دیگر عوامل انتظامی به جستجوی دقیق منطقه پرداختند اما نه جسد متعلق به خانمی با مشخصات فقدانی در این منظقه کشف شد و نه سابقه ای در این خصوص در سوابق موجود در سیستم جامع پلیس آگاهی .

در ادامه رسیدگی به پرونده ، کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ اطلاع پیدا کردند که خانمی با مشخصات فقدانی ضمن مراجعه به مراجع انتظامی در شهرستان ارومیه ، خودش را به پلیس معرفی نموده است ؛ بلافاصله هماهنگی های لازم انجام ، تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به شهرستان ارومیه اعزام و پس از احراز هویت کاملِ فقدانی ، این خانم جوان به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد .

فقدانی پرونده پس از حضور در اداره یازدهم پلیس آگاهی ، در اظهارات اولیه مدعی ربوده شدن خود توسط افرادی ناشناس بود اما در ادامه ی تحقیقات مجبور به بیان حقیقت شد و عنوان داشت که هیچگونه آدم ربایی در کار نبوده و تنها قصد داشته تا با این ترفند از کشور خارج شود و کسی نیز پیگیر سرنوشت او نباشد !!! .

این خانم جوان در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : " حدوده سه ماه پیش از طریق شکبه اجتماعی تلگرام با فردی آشنا شدم که گمان می کردم خانم جوانی بنام مژگان است و داخل پروفایل شماره اش نیز تصویر یک خانم جوان قرار داشت ؛ پس از گذشت مدت کوتاهی از آغاز آشنایی من و مژگان ، وی پیشنهاد خروج از ایران را برایم مطرح و مدعی شد که حاضر است تا از طریق دوستان و بستگانش مرا به صورت غیرقانونی به ترکیه بفرستد ؛ از آنزمان به بعد ، موضوع پیام های ما دو نفر تماما بر سر همین موضوع و شرایط مناسب زندگی در آنجا بود تا نهایتا با تشویق مژگان تصمیم گرفتم تا با کمک وی از کشور خارج و به ترکیه بروم ؛ با 3 میلیون پولی که در خانه وجود داشت ، از خانه خارج و با اتوبوس به ارومیه رفتم ؛ مژگان در PM هایش گفته بود که در ترمینال به دنبالم خواهد آمد اما بر خلاف انتظار ، در مقابل ورودی ترمینال مردی حدودا 40 ساله با یک دستگاه خودرو شخصی به سراغم آمد و مدعی شد که از طرف او (مژگان) آمده است . بسیار ترسیده بودم و به همین علت زمانیکه این شخص قصد داشت تا مرا سوار ماشین خود نماید ، به سرعت از دستش فرار کرده و از محل متواری شدم اما در زمان فرار از دست این شخص ، کیف حاوی گوشی تلفن همراه ، مدارک شناسایی و تمامی پول هایم نزد او باقی ماند ؛ هیچ آشنایی در آن شهر نداشتم تا نهایتا پس از گذشت یک روز بلاتکلیفی تصمیم گرفتم تا به پلیس مراجعه نمایم " .

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : "تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده در دستور کار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است " . برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 225093 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟