چندی پیش یک مورد سرقت منزل به پلیس مخابره شد ماموران کلانتری در محل حاضر شدند و در تحقیقات اولیه مشخص شد که سرقت از خانه زنی تنها صورت گرفته که دزدان پس از ورود به منزلش اقدام به بستن دست، پا و دهان وی کرده و تمامی وجوه نقد، طلا و جواهراتش را سرقت کرده اند.
این زن  گفت: 4 صبح بود که داخل اتاق خواب مشغول استراحت بودم که ناگهان دو نفر را با صورت های پوشیده شده، بالای سرم دیدم. آنها با  چاقو مرا تهدید کردند که در صورت ایجاد سر و صدا و درخواست کمک کردن از همسایگان مرا خواهند کشت. در ادامه این دو سارق پس از بستن دست و پا و دهانم، اقدام به وارسی وسایل داخل اتاق های خانه کردند؛ آنها نتوانستند پول و طلای زیادی پیدا کنند و به همین علت بسیار عصبانی شده بودند؛ دائما از من محل نگهداری پول و طلاهایم سؤال می کردند اما زمانیکه اطمینان پیدا کردند که تمامی پول و طلای داخل خانه را سرقت کرده اند، به آرامی از خانه خارج شده و متواری شدند.
 ساعت8 صبح بود که پرستار خانه طبق روال هر روز وارد خانه شد و مرا با دست و پای بسته داخل اتاق خوابم پیدا کرد که بلافاصله پس از باز کردن دست و پایم با پلیس 110 و در ادامه دخترم تماس گرفت و موضوع را به آنها اطلاع داد.
وی افزود:: بنده تا چندی پیش طلا و پول زیادی داخل خانه خود نگهداری می کردم اما چند روز پیش بود که به پیشنهاد و اصرار دخترم پول های خودم را به یک حساب بانکی واریز کردم و در حال حاضر بیشتر طلاهایم نیز نزد دخترم نگهداری می شود؛ به همین علت دزدان که گویا می دانستند من داخل خانه پول و طلای زیادی نگهداری می کنم! ابتدا صحبت های مرا باور نکردند تا اینکه خودشان پس از وارسی تمامی اسباب و اثاثیه خانه اطمینان پیدا کردند که تمامی پول و طلاها را سرقت کرده اند.
مالباخته در خصوص خشونت بالای دزدان نیز  گفت: زمانیکه این دو جوان قصد داشتند تا به تصور خودشان محل نگهداری طلا و پول ها را از من بگیرند، اقدام به بستن دست و پاهایم بر روی تخت کردند و با روشن کردن آتش در زیر پاهایم مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند تا محل نگهداری پول و طلاها را به آنها نشان دهم.
کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که یکی از همسایگان وی، فردی به نام "نادر 34 ساله است که بارها به اتهام ارتکاب جرایم مختلف مثل کیف قاپی و سرقت دستگیر و روانه زندان شده و اعتیاد شدیدی نیز به مصرف مواد از نوع شیشه دارد. با شناسایی اوبه عنوان مظنون اصلی پرونده و در بررسی بیشتر پرونده سوابق وی مشخص شد که او پس از گذشت بیش از 10 سال، به تازگی و با پایان دوران محکومیتش در اوایل سال جاری از زندان آزاد شده است.
در ادامه تحقیقات پلیسی و انجام اقدامات پلیسی، کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی موفق به شناسایی یکی از مجرمان سابقه دار و بچه محل های سابق نادر به نام "رسول" 43 ساله شدند که به تازگی همراه نادر بارها دیده شده است. هر دو پسر دستگیر شدند و نادر در بازجویی ها گفت:به واسطه همسایگی چندین ساله با خانم .... و ارتباط مادرم با وی، اطلاعات دقیقی در خصوص تعداد اعضای خانواده اش و وضعیت مالی وی پیدا کرده بودم ؛ اطمینان داشتم که این خانوم ، شب ها به تنهایی در خانه اش که خانه ای ویلایی است زندگی می کند و پرستار وی نیز شب ها آنجا نمی ماند. با اطمینان از اینکه شاکی مقدار زیادی پول و طلا در خانه اش دارد، پیشنهاد سرقت را با شاپور که در زندان باهم بودیم مطرح کردم. قرار شد تا پس از آزادی از زندان، دو نفری سرقت را انجام دهیم. شب سرقت به تصور اینکه شاکی مقدار زیادی پول و طلا در خانه اش دارد، وارد خانه شدیم اما زمانیکه تنها با چند صد هزار تومان پول نقد و مقدار کمی از طلاها روبرو شدیم، به تصور اینکه وی پول ها و طلاهایش را مخفی کرده تصمیم گرفتیم تا با شکنجه دادن پیرزن 80 ساله، محل پول و طلاها را پیدا کنیم اما پول و طلای دیگری در خانه نبود و ما بر خلاف تصور اولیه خود در خصوص سرقت چند صد میلیون تومان پول و طلا از خانه خارج شده و با یک دستگاه موتورسیکلت از محل گریختیم.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید

نغمه 33 ساله ام از تن فروشی متنفرم!

این مرد سر مادرش را از ته بریدو به سوپرمارکت برد تا بفروشد + 

محرمانه‌های مهناز افشار و برادرانش + عکس

کبودی های بدن زن خائن او را نزد شوهرش لو داد! + عکس

یک نیمه مرد نیمه زن از 2 پسر مسافر درخواست بی شرمانه ای کرد!

زن ارسنجانی با روشی عجیب خائن بودن شوهرش را ثابت کرد!

دستگیری خواننده زن ترکیه ای بخاطر بازی در یک فیلم ! + تصویر

وحشتناک ترین انتقام از مردی وقتی به زنش گفت دوستش ندارد ! +عکس

مرگ تلخ قاری مشهور قرآن در حال تلاوت سوره "ملک"+فیلم و عکس

اتفاق عجیب در کنکور امروز / یک زن در جلسه آزمون زایمان کرد!

تجاوز 6 مرد به زینب با اجازه شوهرش بود!

دستگیری 3 مرد بی شرم که شبانه وارد خانه تهرانی ها می شدند / هدف شوم آن ها چه بود؟

چرا صورت خانم مدلینگ زشت شد ! + عکس

وحشتناک ترین انتقام از مردی وقتی به زنش گفت دوستش ندارد ! +عکس

زیباترین قاتل زنجیره‌ای جهان کیست؟ + عکس و جزییات

مریم مرا به خانه اش برد و شوهرش در برابر دوربین به من تجاوز کرد + عکس

عموی شیطان صفتم هنگام خماری به من تجاوز کرد

 

کدخبر: 192606 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟