فیلم برداری مرد بی غیرت از پزشک پولدار و زنش در شرایط بد ! + عکس

پزشک جراحی با حضور در اداره پلیس،  از مردی به اتهام اخاذی 300 میلیون تومانی شکایت کرد.
شاکی به پلیس گفت: از دو سال پیش زنی برای درمان مرتب به مطبم می‌آمد. این زن هر بار از مشکلات زندگی‌اش می‌گفت و مدعی بود شوهرش فوت شده و برای تامین هزینه زندگی خود و فرزندانش با مشکل روبه‌روست. من هم هر وقت این زن به مطبم می‌آمد، پولی برای کمک به او می‌پرداختم.
به وی علاقه‌مند شده و مدتی او را به عقد موقت خودم درآوردم. وقتی همسرم متوجه ازدواج مجدد من شد، مجبور به ترک همسر موقتم شدم.
وی افزود: بعد از جدایی هم او هر از گاهی تماس می‌گرفت و درخواست کمک می‌کرد که پولی به حسابش واریز می‌کردم. بعد از مدتی مردی با من تماس گرفت و خودش را شوهر این زن معرفی کرد. او مدعی شد، از رابطه من و همسرش فیلم و عکس تهیه کرده و اگر به خواسته‌هایش عمل نکنم، فیلم و عکس‌ها را در تلگرام منتشر و سی‌دی آن را برای همسرم ارسال می‌کند.
مرد پزشک تصریح کرد: اوایل به این تهدیدها توجهی نکردم، اما زمانی که بخشی از فیلم‌ها و تعدادی از عکس‌ها را برایم فرستاد، شوکه شدم. با تلفن آن زن تماس گرفتم، اما پاسخگو نبود. خانه‌اش را هم عوض کرده بود و کسی از او خبری نداشت. از ترس منتشر شدن فیلم و عکس‌های خصوصی، چند بار به حساب این مرد پول واریزکردم تا این‌که 300 میلیون تومان دیگر پول خواست و چند روزی هم برای تهیه این پول فرصت داد. اما من قادر به تهیه این مبلغ نبودم. از زن شیاد و شوهرش که با همدستی یکدیگر از من کلاهبرداری کرده‌اند و قصد اخاذی 300 میلیونی دارند، شکایت دارم.
همزمان با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات پلیس فتا برای شناسایی و دستگیری زوج اخاذ آغاز شد تا این‌که روز‌های پایانی هفته گذشته ماموران پلیس فتا موفق به شناسایی مخفیگاه زوج اخاذ شدند و هردو را دستگیر کردند.
ماموران در بازرسی از خانه آنها و بازبینی گوشی‌های تلفن همراه این زوج اخاذ، علاوه بر فیلم و عکس‌های تهیه شده از مرد پزشک، فیلم و عکس‌های افراد دیگری که به نظر می‌رسید این زوج به کلاهبرداری و اخاذی از آنها دست زده بودند نیز کشف کردند.
متهمان برای ادامه تحقیقات به پلیس فتا منتقل و بازجویی شدند تا این‌که دو روز پیش این زوج سکوت خود را شکستند و به کلاهبرداری و اخاذی از شاکی پرونده و افراد دیگری اعتراف کردند.
متهم زن به پلیس گفت: من و شوهرم نقشه کشیدیم افراد پولدار و کسانی که موقعیت اجتماعی بالایی داشتند، شناسایی و با ترفندهای خاص آنها را به دام بیندازیم. من مدتی صیغه‌شان می‌شدم و به عناوین مختلف از آنها پول می‌گرفتم. در جریان رفت و آمد آنها به خانه‌مان نیز همسرم مخفیانه فیلم و عکس تهیه می‌کرد.
وی اضافه کرد: بعد از جدایی از سوژه‌ها، شوهرم در تلگرام آنها را تهدید و حتی بخشی از فیلم و عکس‌های تهیه شده را برایشان ارسال می‌کرد و با این ترفند و برای منتشر نشدن فیلم و عکس‌ها، ازآنها اخاذی می‌کرد. آخرین طعمه‌مان هم همین پزشک جراح بود که می‌خواستیم بعد از چند مرحله اخاذی از او برای آخرین‌بار 300 میلیون تومان پول به‌دست بیاوریم که ماجرا لو رفت.
در ادامه شوهر متهم نیز به افسر بازجو گفت: بعد از آن‌که همسرم از آنها کلاهبرداری می‌کرد، من سراغشان می‌رفتم و می‌گفتم شما همسرم را فریب داده و زندگی‌ام را نابود کرده‌اید و تهدیدشان می‌کردم با انتشار فیلم و عکس‌ها و شکایت از آنها در محاکم قضایی، آبرویشان را می‌برم که از ترس برملا نشدن ارتباطشان، هر چه پول می‌خواستم، پرداخت می‌کردند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 192351 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟