پوریا به دختر دوست صمیمی اش هم رحم نکرد / وقتی شوهرم فهمید دنیا روی سرش خراب شد! +عکس

رسیدگی به این پرونده به دنبال مراجعه مرد جوانی به کلانتری 12 واوان درجنوب تهران آغاز شد. مرد جوان به افسر نگهبان گفت: امروز همکارم، پوریا به نمایشگاه نیامد، تلفن همراهش هم خاموش بود.درحالی که بشدت نگرانش بودم و برای اینکه سراغی از او بگیرم به خانه‌اش رفتم. ماشین جلوی خانه‌اش پارک بود اما کسی در را باز نکرد. این درحالی بود که صدای تلویزیون از داخل خانه به گوش می‌رسید. به نظرم ماجرا مشکوک است.
به دنبال اظهارات مرد جوان، مأموران راهی محل شده و پس ازورود به خانه با جسد مرد جوان روبه‌رو شدند که روی او پتویی آبی رنگ کشیده شده بود. بررسی‌های متخصصان پزشکی قانونی نشان می‌داد که مقتول با ضربات مرگبار به قتل رسیده است.لکه‌های خون نیزروی چوب دستی و دیوارهای خانه به وضوح دیده می‌شد اما اثری از جسم نوک تیز در محل دیده نشد.در تحقیقات بعدی نیزمشخص شد پوریا برای کار به تهران آمده اما همسر و فرزندانش در شهرستان زندگی می‌کنند. همچنین کارآگاهان دریافتند زن جوانی هم به خانه وی رفت وآمد داشته است.
در ادامه بررسی‌ها همکار مقتول به مأموران گفت: مدتی است که پوریا با زن جوانی به نام فتانه در ارتباط است و رابطه آنها به قدری صمیمانه است که برای فتانه خانه‌ای اجاره کرده است. اما مدتی قبل فتانه مخفیانه خانه را ترک کرد. باتوجه به این گفته‌ها، ردیابی برای شناسایی فتانه آغاز و او ازسوی مأموران بازداشت شد.

زن جوان در تحقیقات گفت: مدتی است که پوریا را می‌شناسم، او با مردی به نام شهاب اختلاف دارد. یک روز که خانه پوریا بودم شهاب و همسر و دخترش هم به خانه پوریا آمدند. درگیری آنها سر همسر و دختر شهاب بود اما چیز دیگری متوجه نشدم.به دنبال اظهارات فتانه، مأموران شهاب و خانواده‌اش را شناسایی و برای تحقیقات به اداره آگاهی منتقل‌شان کردند. شهاب درنخستین بازجویی‌ها و تحقیقات منکراطلاع ازماجرا شد. اما همسرش دراتاق دیگربازجویی لب به سخن گشود: من می‌دانستم که همسرم قصد کشتن پوریا را دارد. او چند ماهی بود که نقشه قتل را کشیده بود.چراکه پی برده بود دخترمان توسط پوریا مورد آزارواذیت قرارگرفته است. شب حادثه به همراه همسر، دخترم و دوست شوهرم وارد خانه قربانی شدیم.
بعد هم دوست شوهرم با چوب ضربه‌ای به سر او زد و شوهرم هم با چاقوبه جانش افتاد. بعد از آن چاقو را زیر پاهایش شکست و شکسته‌های آن را پشت یخچال انداخت.با توجه به اظهارات زن میانسال، شهاب نیز به قتل اعتراف کرد. بدین ترتیب با کشف آثارجرم، سه متهم دیگرنیز بازداشت شدند.
پس از تکمیل تحقیقات، متهمان در شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه رفتند. شهاب به عنوان متهم ردیف اول به قصاص محکوم شد. پس از تأیید حکم در دیوانعالی کشور، مرد میانسال در زندان به دار آویخته شد.براساس حکم دادگاه، سایر همدستان قاتل نیزبه زندان محکوم شده‌اند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

جایزه بازیگری ناصر ملک‌مطیعی به سرقت رفت! + عکس

جهان مرگ بن سلمان را باور کرد! / اروپایی ها هم واکنش نشان دادند

پسر بی حیا نیمه شب به سراغ زن دایی رفت / این زن تهرانی صیغه 99 ساله بود!

سود ۱۳ میلیارد تومانی یک فرد در یک ماه!

حادثه خونین در مراسم تشییع پیکر ناصر ملک مطیعی + عکس

رسید بانکی ناهید روزگارم را سیاه کرد / باور نداشتم همسرم اینگونه باشد

از ترس نامادری ام زن دوم سعید شدم / نقش مردان غریبه در زندگی ام پررنگ است!

شوهری که دوست پسر زنش شد / زن آبادانی با دوست شوهرش قرار عاطفی گذاشت

فوری / خطر تکرار فاجعه سقوط در قله دنا! / همه وحشت کردند + فیلم لحظه حادثه

انتشار صدای بهروز وثوقی در مراسم ناصر ملک مطیعی برای نخستین بار بعد از انقلاب + فیلم

نامه آزادی حمید صفت صادر شد / رهایی از زندان ساعت 5 عصر امروز + عکس

جمال در شرکت خصوصی زهرا 7 ساله را تنها گیر انداخت + عکس و جزییات

 

کدخبر: 181057 ویرایش خبر
لینک کپی شد
مهدی خاکبازان
آیا این خبر مفید بود؟