بازپرس جنایی تهران دستور جلب این مرد متجاوز را صادر کرده تا پس از دستگیری پرونده برای صدور حکم به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شود.

چندی پیش پدری با مراجعه به شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران نزد بازپرس آرش سیفی ادعا کرد که جمعه گذشته مردی که در نزدیکی خانه مان در پارک بساط جیگرکی دارد از من خواست تا برای خوردن نوشیدنی های الکلی پای بساط جیگرکی اش بروم که من نیز دست پسر 12 ساله ام را گرفتم و برای شرکت در این بزم مستانه به د اخل پارک رفتیم.

وی به بازپرس سیفی گفت : هنگامی که مرد جیگرکی این پیشنهاد را داد من همراه پسر 12 ساله ام به پارکی که محل قرارمان بود رفتم و در آن جا دو مرد ناشناس دیگر هم همراه وی بودند . ما مقدار زیادی نوشیدنی الکلی مصرف کردیم ومن حالم دگرگون شده بود در همین وضعیت بود که آن دو مرد ناشناس به بهانه ای پسرم را به بیرون پارک بردند و پس از مدتی که پسرم برگشت به ناراحتی به من گفت که آن دو نفر به زور وی را مورد آزار و اذیت قرار داده اند که مرد جیگرکی با شنیدن این ادعا شوکه شده بود بساطش را جمع کرد و از پارک خارج شد.

بازپرس سیفی پس از شنیدن شکایت پدر پشیمان دستور رسیدگی صادر کرد وماموران تحقیقات اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران درجست و جوی متهمان ، یکی از دو مرد ناشناس را صبح سه شنبه 9 شهریور ماه بازداشت کردند .

این مرد در تحقیقات اولیه ادعا کرد که فقط نوشیدنی الکلی مصرف کرده و نمی داند که چرا تهمت تجاوز پسر نوجوان را به او زده اند.

در پی مواجهه و تحقیقات بیشتر فنی این متهم به دستور بازپرس پرونده در اختیار ماموران آگاهی قرار گرفت و تحقیقات برای شناسایی دیگر مرد متجاوزگر ادامه دارد.

بنا به این گزارش، با توجه به فرار دومین مرد متجاوز تجسس ها برای ردیابی وی ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

بازیگر زن ایرانی به خاطر کشتن یک افغانی در حادثه رانندگی دستگیر شد + عکس

محمود در اولین قرار مرا باردار کرد / او می گوید بچه برای من نیست

آتش زدن پدر توسط پسر به خاطر ازدواج با یک دختر / این حادثه در یافت آباد تهران رخ داد+عکس

سلفی جالب سیاوش خیرابی +عکس

عکس عجیب بازیگر معروف زن از مکان نا امن که با استقبال کاربران مواجه شد +عکس

ازدواج رامبد جوان و نگار جواهریان در یونان +عکس

 

کدخبر: 224782 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟