جنجال و درگیری در مسابقات بدنسازی قهرمانی کشور / در زنجان چه گذشت؟ + عکس و فیلم
حجم ویدیو: 14.75M | مدت زمان ویدیو: 00:02:52

به گزارش رکنا، مسابقات قهرمانی بدنسازی کشور که حکم رقابت انتخابی تیم ملی را نیز داشت با اتفاقات ریز و درشتی همراه بود که البته مهم ترین و جنجالی ترین آن ها را در رقابت دسته فوق سنگین پرورش اندام شاهد بودیم. در این دسته که شاهد حضور قهرمانان صاحب عنوانی نیز در آن بودیم، مظاهر تابانی در نهایت مقام نخست را کسب کرده و پس از او نیز، رمضان قنبیرلو و محمود محقق قرار گرفتند. جنجال اصلی اما پس از اعلام نتایج آغاز شد؛ محمود محقق که شدیدا به نتایج اعتراض داشت حاضر به ترک استیج نبود و برای ساعاتی جو سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی انقلاب را به هم ریخت که تصاویر مربوط به آن را در بالا مشاهده می فرمایید که در آن محمود محقق سخنان تندی را علیه سرمربی خود که سرمربی تیم ملی نیز محسوب می شود مطرح کرد. محقق اعتقاد داشت که اکبرزاده در انتخاب نفر اول روی فرد دیگری نظر داشته و اتهامات فراوانی را متوجه سرمربی تیم ملی ساخت.

برای بررسی موضوع با نفرات اول و سوم این دسته گفت و گو کردیم که شرح آن ها را در ذیل مشاهده می فرمایید.

آخرین واکنش قهرمان سنگین‌وزن کشور به حواشی اخیر / مظاهر تابانی: کمتر از خیلی از آقایان با وحید اکبرزاده رفاقت دارم!

به گزارش رکنا، مظاهر تابانی قهرمان ۳۱ ساله سنگین‌وزن کشورمان در گفت‌‌گو با خبرنگار رکنا پیرامون حواشی به وجود‌آمده در مسابقات انتخابی تیم ملی گفت: به نظرم هنگامی‌که یک ورزشکار قصد دارد در قواره تیم ملی خود را بسنجد، باید اخراق حرفه‌ای را نیز در کنار مسائل ورزشی لحاظ کند. ۹ داور بین‌المللی در روز مسابقه ورزشکاران را می‌سنجیدند و احترام به رای آنها اولین اصل از رفتار حرفه‌ای محسوب می‌شود.

تابانی پیرامون شایعاتی که پیرامون چرخش وحید اکبرزاده به سمت حمایت از انتخاب او شکل گرفت است، اظهار داشت: رفاقت من با اکبرزاده کمتر از خیلی‌هاست؛ ظرف ۲ سال اخیر و پس از بازگشت از مسابقات جهانی اسپانیا، تنها ۳ بار اکبرزاده را دیده بودم! در شهر خودم سراب مشغول تمرین و ورزش هستم و در تهران زندگی نمی‌کنم که بتوانم هفته‌ای یک‌بار سرمربی تیم ملی را ملاقات کنم.

مظاهر تابانی همچنین در مورد کیفیت نزدیک ورزشکاران دسته سنگبن‌وزن گفت: قبول دارم که رقابت سختی در این وزن شکل گرفته بود اما اگر کسی هم حق واعتراض داشت، رمضان قنبرلو بود که انصافا از کیفیت قابل‌قبولی برخوردار بود وگرنه بقیه آقایان به هیچ عنوان جای اعتراض نداشتند.

همچنین محمود محقق، نفر سوم این رقابت نیز پاسخگوی سالات خبرنگار رکنا شد.

محمود محقق: ادامه همکاری با اکبرزاده؟ هنوز در این مورد تصمیمی نگرفته‌ام!

به گزارش رکنا، چهره جنجالی مسابقات انتخابی تیم ملی پیرامون اتفاقات روز جمعه گفت: در ابتدا از اصحاب رسانه تقاضا می‌کنم تصاویر مربوط به صحبت‌های من که پس از اتمام رقابت صورت گرفت را منتشر نکنند؛ به هر حال زیر فشار شدیدی بودم و کنترل صحبت‌هایم را به هیچ عنوان در اختیار نداشتم!

محقق در مورد ادامه همکاری با سرمربی تیم ملی به خبرنگلر رکنا گفت: هنوز در این مورد تصمیمی نگرفته‌ام؛ شاید شانسم را در رقابت‌های NPC امتحان کنم و شاید هم کماکان در رقابت‌های ملی حضور پیدا کردم اما امر مسلم این است که فعلا احتیاج به استراحت دارم!

لازم به ذکر است که جمعه ۱۹ مهرماه یکی از جنجالی‌‌ترینَ مسابقات داخلی کشورمان طی سال‌های اخیر را در زنجان و حین برگزاری رقابت انتخابی تیم ملی شاهد بودیم. جدال دسته فوق‌سنگین پرورش‌اندام در حالی با قهرمانی مظاهر تابانی به پایان رسید که نفرات بعدی و به ویژه محمود محقق و علی‌اصغر کابلی اعتراض شدیدی به نتایج اعلام‌شده داشتند برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 509663 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟