آرتتا: در بازار نقل و انتقالات باید باهوش باشیم

به گزارش رکنا، تیم فوتبال آرسنال در مهمترین دیدار چهاردهم لیگ جزیره در استادیوم اولدترافورد به مصاف میزبان خود منچستریونایتد می رود.

میکل آرتتا در کنفرانس خبری پیش از بازی تیم خود مقابل منچستریونایتد درباره بازیکنان مصدومان آرسنال گفت:گرانیت و کولاسیناچ هنوز آماده بازگشت به میادین نیستند. درباره بوکایو مطمئن نیستیم و جدای آن چند مصدوم دیگر از بازی نیوکاسل داریم. درباره بوکایو امیدوار ولی مطمئن نیستیم. 

وی درباره گابریل هم گفت: اتفاق خوبی را پشت سر نگذاشته مخصوصا هم که با خانواده بوده است. گابی شخصیت خوبی نشان داده و باید به این پسر اعتبار داد. او طبیعتا از این دزدی شوکه شده اما بعد از آن حادثه الان خوب است. باشگاه او را حمایت کرد تا بتواند از این حادثه سخت عبور کند.

سرمربی آرسنال درباره انتخاب رانگنیک به عنوان منچستریونایتد بیان کرد: او یکی از مربیان تاپ محسوب می‌شود و در کنار آن نیز شخصیت جذابی در دنیای فوتبال است. به نظرم انتخاب او انتصاب خیلی جالبی برای یک باشگاه فوتبال است.

آرتتا در پاسخ به شرایط اوبا هم اینطور پاسخ داد: فرم اوبا همیشه به این ارتباط دارد که گلزنی می‌کند یا خیر، البته او کارهای دیگری هم در زمین انجام می‌دهد؛ اما طبیعتا ما به تاثیرگذاری او روی گل نیاز داریم و این باید هدف اصلی و مهم او باشد.

وی راجع به پنجره نقل و انتقالات آرسنال در ژانویه هم اظهار داشت: ما هر هفته درباره این موضوع صحبت می‌کنیم. اتفاقاتی که در پنجره ژانویه می‌افتد، می‌تواند روی ترکیب ما تاثیرگذار باشد. همانطور که می‌دانید ما بازیکنانی داریم که وضعیتشان در تابستان معلوم نیست پس باید از الان برنامه‌ریزی کنیم. ما انتظار اتفاقات بزرگی نداریم ولی باید در بازار آماده و هوشیار باشیم.

سرمربی آرسنال درباره تصمیم خود به انتخاب تاوارز به جای تیرنی هم توضیح داد: بعد از اتفاقاتی که در آنفیلد افتاد و اشتباهات فردی‌ای که داشتیم انتخاب سختی بود چون باید مواظب باشیم این انتخاب چه پیامی در بر خواهد داشت. من بازیکنانم را تشویق به ریسک کردن می‌کنم و اگر اشتباهی هم کردند باید اعتماد به نفس داشته باشند.

کدخبر: 746404 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟