خبر عجیب؛ منچستر به دنبال مربی جدید!

به گزارش رکنا، با این وجود که رالف رانگنیک تا پایان فصل جاری به عنوان سرمربی موقت منچستریونایتد از سوی شیاطین سرخ انتخاب شد اما با این حال پس از پایان لیگ به دنبال گزینه هایی هستند که از بین آنها یکی را به عنوان سرمربی خود برگزینند. 

 روبرتو مانچینی تبدیل به یکی از گزینه‌های اصلی سران منچستریونایتد برای بر عهده گرفتن هدایت این تیم در تابستان 2022 شده است.

همه چیز به این بستگی دارد که وضعیت روبرتو مانچینی در تیم ملی ایتالیا چگونه پیش برود. ایتالیا باید در مرحله پلی‌آف جام جهانی 2022 قطر در ماه مارس بازی کند تا بتواند جایگاه خود در مسابقات جام جهانی قطر را تضمین کند. ناکامی ایتالیا در راهیابی به جام جهانی، می‌تواند فرصتی مناسب را برای منچستریونایتد ایجاد کند تا شانس خود را برای جذب مانچینی امتحان کند.

از سوی دیگر منچستریونایتد علاوه بر روبرتو مانچینی، گزینه‌های دیگری را نیز برای هدایت تیم خود در تابستان 2022 در نظر دارد. از این گزینه‌ها می‌توان به مائوریسیو پوچتینو سرمربی فعلی پاری سن ژرمن، اریک تن هاخ سرمربی آژاکس و برندان راجرز سرمربی لسترسیتی اشاره کرد.

به نظر می‌رسد که سابقه حضور او در منچسترسیتی، نشستن وی را بر روی نیمکت شیاطین سرخ پیچیده می‌کند، اما با این حال گویا مانچینی مشکلی با این قضیه ندارد.

 

کدخبر: 746240 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟