اقدام جالب مهاجم منچستریونایتد برای تابستان سال آینده

به گزارش رکنا، مارکوس راشفورد، ستاره منچستریونایتد خارج از مستطیل سبز به دلیل کارهای خیرخواهانه همواره مورد تجلیل قرار گرفته است.  حتی او به دلیل تلاش‌هایش برای کمک به کودکان آسیب پذیر بریتانیا در دوران بحران کرونا نشان امپراتوری بریتانیا را دریافت کرد. البته او این نشان را به مادرش تقدیم کرد.

راشفورد 22ساله در دوران قرنطینه کرونا تلاش زیادی کرد تا دولت انگلیس را قانع کند در سیاست توزیع غذای رایگان در مدارس تغییراتی به وجود بیاورد تا کودکان فقیری که در طول تابستان به مدرسه نمی‌روند بتوانند در این مدت به غذا دسترسی داشته باشند.

اکنون هم این ستاره انگلیسی باشگاه شیاطین سرخ تصمیم دارد اولین کتاب داستانی خود را درباره آخرین مبارزه خود برای برطرف کردن فقر کودکان منتشر کند.

مهاجم 24 ساله منچستر یونایتد تصمیم گرفته داستانی درباره گروهی از بچه‌ها به قلم مک میلان سال آینده به چاپ رساند با این مضمون که در یک کلوپ صبحانه مدرسه با هم ملاقات می‌کنند، الهام گرفته از تجربیات دوران کودکی خودش است.

او درباره این اتفاق گفت: باشگاه صبحانه جایی بود که برخی از بهترین خاطرات من شکل گرفت، جایی که ما در مورد رویاهایمان صحبت کردیم و ماجراجویی‌هایی هم در آن برنامه‌ریزی شد. برای من مهم بود که اولین داستانم را ثبت کردم.

 

 

 

کدخبر: 746279 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟