اعلام لیست بهترین‌های لالیگا/ مسی بهترین بازیکن فصل شد

به گزارش رکنا، لئو مسی با درخششی که در فصل گذشته با پیراهن بارسلونا از خودش به نمایش گذاشت از این‌رو توانست جایزه بهترین گلزن لالیگا و همچنین بهترین بازیکن فصل ۲۰۲۰/۲۱ لالیگا را دریافت کند.

او با به ثمر رساندن ۳۰ گل در فصل پیش، توانست برای هشتمین بار آقای گل لالیگا شود.

لئو مسی پس از دریافت این جایزه گفت: از همه کسانی که به من رای دادند تشکر می‌کنم ( برای بهترین بازیکن فصل از نگاه مارکا ) من همیشه افتخار کسب چنین جوایزی را دارم.

لوییس سوارز که در فصل گذشته لالیگا موفق به کسب عنوان قهرمانی این لیگ با پیراهن اتلتیکو مادرید شد و با 21 گل نقش مهمی در رسیدن این تیم به عنوان قهرمانی لالیگا داشت، به عنوان بهترین بازیکن فصل 21-2020 لالیگا انتخاب و فاتح جایزه دی استفانو شد.

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید پس از کسب قهرمانی لالیگا با این تیم در فصل گذشته به عنوان بهترین سرمربی فصل 21-2020 لالیگا انتخاب شد و جایزه میگل مونیوز را دریافت کرد. یان اوبلاک، دروازه بان اتلتیکو مادرید نیز برای پنجمین بار فاتح جایزه زامورا یا بهترین دروازه بان فصل لالیگا شد. 

فران تورس، بازیکن جوان منچسترسیتی به عنوان بهترین بازیکن سال تیم ملی اسپانیا انتخاب شد. فران تورس سالی درخشان را در تیم ملی اسپانیا تجربه کرد و یکی از بازیکنان مهم تیم لوئیز انریکه بود. جرارد مورنو، مهاجم اسپانیایی ویارئال به عنوان بهترین گلزن اسپانیایی لالیگا انتخاب شد. مورنو در فصل 21-2020 لالیگا موفق شد با پیراهن ویارئال 23 گل به ثمر برساند.

کدخبر: 745721 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟