رابطه مسی و نیمار در پاریسن ژرمن شکر آب شد

به گزارش رکنا،  در حالی که به نظر می‌رسید با روی کارآمدن لاپورتا وعده‌های او مبنی بر تمدید قرارداد مسی در مسیر مثبتی قرار دارد؛ اما به یک باره سران بارسلونا به دلیل مشکلات مالی تصمیم گرفتند از تمدید قرارداد فوق ستاره آرژانتینی خود امتناع ورزند.  به این شکل دوران حضور باشکوه لیونل مسی در نیوکمپ به شکل غم‌انگیزی خاتمه یابد.

پس از این اتفاق، مسی و وکلایش با وجود پیشنهادات متعدد به دلیل رابطه دوستانه‌ بین مسی و نیمار، به پیشنهاد پاریسن ژرمن پاسخ مثبت بدهد. با اینکه آرژانتین و برزیل در زمین فوتبال معمولاً رقیب هستند اما رابطه مسی و نیمار خیلی عالی بود. این ارتباط از زمان حضور 2 بازیکن در بارسلونا شکل گرفته بود.  بعد از عقد قرارداد ستاره آرژانتینی با  پاریسن ژرمن و به واسطه حضور ستاره‌هایی مانند نیمار برزیلی، دی ماریا و لئوناردو پاردس هموطنان مسی در رختکن پاریس کمک کند تا این فوق ستاره احساس صمیمت بیشتری داشته و خیلی زود خودش را با شرایط تیم جدیدش تطبیق دهد.

اما با وجود این موارد، به تازگی ژاوی تورس، روزنامه‌نگار اسپورت، در یک برنامه تلویزیونی ادعای جنجالی را مطرح کرد. وی اعلام کرد که مسی و نیمار دیگر رابطه‌ای مشابه دوران حضورشان در بارسلونا ندارند و او خانواده دو طرف را در این موضع موثر دانست: «در رختکن پاریسن ژرمن، مسی و نیمار دیگر آنچنان دوستانی نیستند، از طرفی هم خانواده آنها چندان راحت و نزدیک به یکدیگر نیستند.»

کدخبر: 744441 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟