انهدام باند دزدان حرفه ای که فقط مغازه ها را سرقت می کردند

به گزارش رکنا، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان امروز (پنجشنبه ۳ خرداد)، در تشریح این خبر بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت مغازه با شیوه و شگرد تخریب کرکره های برقی و سرقت لوازم و کنسول‌های بازی رایانه ای و تلویزیون موجود در مغازه ها، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت. 

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با اقدامات گسترده فنی و اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی کلیه اعضای این باند سابقه دار که پس از دریافت مرخصی از زندان در فرصت‌های مناسب بدون بجا گذاشتن کوچکترین آثار و علائم اقدام به سرقت می کردند را شناسایی کردند. 

این مقام انتظامی استان اظهار کرد: با تلاش‌های تکمیلی انجام شده سر باند سارقان که از سارقین سابقه دار بود، شناسایی و در یک عملیات ضربتی و پلیسی در مخفیگاهش دستگیر و با همکاری این متهم ۴ نفر دیگر از همدستان وی نیز شناسایی و در عملیاتی دیگر دستگیر شدند. 

فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی های فنی بعمل آمده به پنج فقره سرقت مغازه تاکنون اقرار و معترف شدند که در بازرسی از مخفیگاه آنان کلیه اموال مسروقه کشف به مالباختگان تحویل شد.

کدخبر: 1000497 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟