دزدی که مالخر بود در دام پلیس افتاد + جزئیات

به گزارش رکنا، سرهنگ عبدالرضا محمدی سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد:در پی اعلام خبری مبنی بر سرقت محتویات خودرو یکی از شهروندان، پیگیری پرونده توسط ماموران کلانتری 112 ابوسعید در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود:پس حضور ماموران پلیس در محل سرقت و بررسی فیلم های ضبط شده توسط دوربین های مداربسته، موفق به شناسایی هویت و مخفیگاه سارق شدند، در بررسی های اولیه مشخص شد که متهم از سارقان و مالخران سابقه دار بوده که با هماهنگی مقام های قضایی به مخفیگاه متهم مراجعه کردند.

این مقام انتظامی اضافه کرد:پس مراجعه به مخفیگاه متهم طی یک عملیات غافلگیرانه، ماموران پلیس موفق به دستگیری متهم 25 ساله در مخفیگاه خود شدند. از مخفیگاه متهم تعداد بسیار زیادی محتویات و ابزار خودرو از قبیل جک، زاپاس، ابزار آلات، پمپ باد کشف شد و  متهم اعتراف کرد که برخی از اموال را از سارقان خریداری و برخی را خود او سرقت کرده و اموال مسروقه را به سایر افراد می فروخته است.

سرهنگ محمدی در ادامه بیان کرد: اموال کشف شده به همراه متهم جهت کشف جرائم احتمالی دیگر و شناسایی شکات، به کلانتری انتقال یافته و در این خصوص پرونده تشکیل و تحویل مراجع قضایی گردید.

وی در آخر بیان داشت : شهروندان با رعایت هشدارهای پلیسی و ایمن نمودن خودروهای خود و عدم پارک خودرو در محل های تاریک و خلوت از وقوع این نوع سرقت ها جلوگیری نمایند.اعتراف به سرقت و مالخری اموال مسروقه

کدخبر: 1000448 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟