در این نشست آبان اکوان پور مسئول موی تای IFMA استان اردبیل با اشاره به موانع موجود بر سر راه فعالیت مربیان موی تای عضو IFMA در استان، بر ضرورت پیگیری جدی برای از سرگیری دوباره کلاسهای عمومی موی تای و اشتغالزایی این قشر زحمتکش تاکید کرد.

 اکوان پور در ادامه ایجاد آکادمی اختصاصی موی تای ایفما استان اردبیل را یکی از برنامه های در دست اقدام برشمرد و اظهار داشت: با رایزنی های انجام گرفته در نظر داریم یک مجموعه مجهز با امکانات مناسب راه اندازی کنیم تا جوانان علاقمند با انگیزه بیشتری به یادگیری این ورزش جذاب و مفرح مشغول شوند.

در ادامه این نشست، علی فرج زاده از قهرمانان مطرح و مسئول موی تای IFMA در مشکین شهر، ضمن بیان نقطه نظرات خود، از تدوین تقویم ورزشی و همچنین تهیه منشور اخلاقی ویژه مربیان و ورزشکاران خبر داد و گفت: بدون شک ترویج ارزشهای اخلاقی در بین ورزشکاران باعث می شود تا همزمان جسم و ذهن خود را قوی کرده و منش پهلوانی را الگو قرار دهند.

وی در ادامه بر ضرورت تعامل سازنده میان مسئولین شهرستانها برای پیشبرد اهداف عالیه موی تای ایفما در استان تاکید کرد و گفت: انشالله با کمک این عزیزان بتوانیم حامیان مالی را ترغیب کنیم تا برای پشتیبانی از قهرمانان موی تای استان پای کار بیایند.

گفتنی است در این نشست توسط آبان اکوان پور از زحمات مهندس محمدی نایب رییس موی تای ایفما در استان اردبیل تجلیل به عمل آمد.

شایان ذکر است در جریان این مراسم، مهندس احمدیان طی حکمی به عنوان مشاور عالی موی تای ایفما در استان اردبیل منصوب شد.

کدخبر: 957775 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟