اژه ای 178 میلیارد اعتبار به این استان داد + جزییات

  به گزارش رکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در نشست خبری پایان سفر به استان اردبیل، ضمن قدردانی از اقدامات اخیر صورت گرفته توسط مجموعه قضایی این استان در راستای رضایتمندی و‌ حل مشکلات مردم، گفت: در راستای رفع مسائل و مشکلات مراکز و مراجع قضایی استان اردبیل، مبلغی بالغ بر ۱۷۸ میلیارد تومان (ظرف مدت دو سال) تخصیص اعتبار صورت گرفت.

رئیس عدلیه افزود: در سال جاری قرار بود که ۱۷۵ کارمند و ۳۴ قاضی به مجموعه دادگستری و واحدهای قضایی استان اردبیل اضافه شود که که بخش قابل توجهی از این تزریق نیرو انجام شده و مابقی نیز تا قبل از پایان سال جاری انجام خواهد شد.

رئیس دستگاه قضا گفت: همزمان با حضور هیئت عالی قضایی در استان اردبیل ۵۰ نفر با بهره‌گیری از ارفاقات قانونی و کمک‌های خیرین از زندان آزاد شدند.

رئیس قوه قضاییه در ادامه با اشاره به حدنگاری صددرصدی اراضی ملی استان اردبیل، گفت: در جلسه شورای قضایی استان که در حضور استاندار و مقامات قضایی اردبیل و همچنین تعدادی از اعضای شورای عالی قوه قضاییه برگزار شد، تاکید کردیم که با انجام اقدامات مقتضی از سوی استانداری و‌ سایر بخش‌های ذیربط در استان، اختلافات و موانع حدنگاری در حوزه اراضی کشاورزی مرتفع شوند. همچنین مقرر شد که سازمان ثبت اسناد و املاک با اقداماتی که تا پایان سال انجام می‌دهد، مشکل صدور سند برای مردم مناطق مختلف استان اردبیل را تا حد قابل توجهی حل کند‌.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای بیان داشت: صنعتگران و صاحبان واحدهای تولیدی استان اردبیل نیز در جریان سفر هیئت عالی قضایی به این استان، مسائل و مشکلات خود را با رئیس سازمان بازرسی در میان گذاشتند و ما‌ نیز در حد توان پیگیری می‌کنیم که این مشکلات مرتفع شوند.

رئیس دستگاه قضا در پایان خاطرنشان کرد: دیدار امروز با دانشجویان مطالبه‌گر و‌ دغدغه‌مند دانشگاه‌های استان اردبیل که همزمان با روز دانشجو و در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد نیز دیدار بسیار خوبی بود و مطالب مفیدی در آن مطرح شد.

کدخبر: 953112 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟