تقدیر از ملی پوشان کشتی با حضور فرمانده سپاه و وزیر ورزش/ برخورد گرم سردار سلامی با یزدانی + عکس و فیلم

به گزارش رکنا، مراسم تقدیر از تیم های ملی کشتی با حضور سردار حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی، ملی پوشان کشتی و پیشکسوتان این رشته در سالن همایش‌های فدراسیون کشتی برگزار شد.

ایسنا نوشت: در این مراسم علاوه بر ملی پوشان کشتی و کادر فنی تیم های ملی، تعدادی از پیشکسوتان کشتی و ورزش ایران همچون منصور برزگر، رحیم علی آبادی، ابراهیم جوادی، علی اکبر حیدری، سلمان حسام، صادق گودرزی، حسن روشن، تیمور غیاثی، حسین فرکی، عباس حاج کناری و بهروز یاری‌حضور داشتند.

سردار سلامی به همراه علیرضا دبیر و کیومرث هاشمی وزیر ورزش وارد این مراسم شد. سلامی در ابتدای ورود به این مراسم با ملی پوشان کشتی، کادرهای فنی و پیشکسوتان ورزش و کشتی ایران خوش و بش کرد و دقایقی با آن ها به گفتگو پرداخت.

فرمانده سپاه همچنین با حسن یزدانی چهره شاخص کشتی ایران برخورد بسیار گرم و صمیمانه‌ای داشت و ضمن احوالپرسی از او، از دلاوری های یزدانی در میادین کشتی تمجید کرد.

یزدانی

وی همچنین در زمان احوالپرسی با پیشکسوتان کشتی خطاب به آن ها گفت: روزی افتخار من این بود که شما را از نزدیک ببینم و حالا از دیدن شما بسیار خوشحالم.

کدخبر: 947915 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟