هواداران و سرمربی فولاد علیه عباس‌ زاده/ او با مربیان اسپانیایی نمی سازد!

به گزارش رکنا، محمد عباس‌زاده در ابتدای فصل بیست و سوم به فولاد پیوست. او که در تراکتور اوضاع خوبی نداشت با هزار امید و آرزو، به دنبال رسیدن به شرایط بهتر به جمع شاگردان منصوریان پیوست.

این مهاجم 33 ساله که فصل بدی را تجربه می‌کند، در دقیقه 3+90 بازی شمس آذر ضربه پنالتی را از دست داد  و تیمش در پایان شکست خورد. این مسئله ناراحتی و گلایه هواداران فولاد را در پی داشت.

این در حالی است که عباس‌زاده پیش از بازی تیمش مقابل آلومینیوم در هفته دهم لیگ برتر با مارتینس اختلاف پیدا کرد و بعد از بازی هم راهی قائمشهر شد تا بازی نساجی و ذوب‌آهن را به تماشا بنشیند. انتشار فیلم حضور عباس‌زاده در ورزشگاه وطنی، میان هواداران فولاد بازخورد خوبی نداشت. حالا این بازیکن با نظر سرمربی اسپانیایی فولاد در اختیار باشگاه قرار گرفته است.

تعیین سرنوشت محمد عباس‌زاده و میزان جریمه وی به کمیته انضباطی باشگاه فولاد بستگی دارد. این در حالی است که تمرینات فولاد تا روز چهارشنبه 24 آبان ماه تعطیل است و سرمربی خارجی این تیم با دریافت مرخصی ایران را ترک کرده است.

عباس‌زاده در سال‌های اخیر با مصدومیت‌های زیادی روبه‌رو بوده و پاکو خمز بعد از فصل بیست و دوم تمایلی برای تمدید قرارداد با وی نداشت. با این شرایط عباس‌زاده برای همکاری با دومین مربی اسپانیایی شاغل در لیگ برتر ایران با چالش روبه‌رو شد.

منبع: تسنیم

کدخبر: 946358 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟