پرسپولیس با دو گل از سد فولاد گذشت/ سه امتیاز از تنور داغ خوزستان! + فیلم گل ها

به گزارش رکنا، فولاد خوزستان در آخرین دیدار هفته چهارم لیگ برتر میزبان پرسپولیس بود. دیداری که از ساعت 21:30 امشب (چهارشنبه) با قضاوت حسن اکرمی در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار شد.

دقایق حساس:

دقیقه 13: شوت محمد عمری از پشت محوطه جریمه را کریستوفر کنت برگشت داد و در ادامه مدافعان فولاد توپ را به کرنر فرستادند.

دقیقه 15: ضربه وحید امیری با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 24: شوت سرکش و زیبای مسعود ریگی از پشت محوطه جریمه را کنت با یک عکس‌العمل خوب راهی کرنر کرد.

دقیقه 44: همکاری بازیکنان پرسپولیس توپ را داخل محوطه جریمه به مهدی ترابی رساند که شوت این بازیکن به بازیکنان فولاد برخورد کرد و راهی به دروازه نیافت.

دقیقه 5+45: ضدحمله خطرناک فولادی‌ها با حرکت محمد ابشک از سمت چپ همراه شد و پاس کات‌بک او به علی‌نژاد رسید اما شوت پشت محوطه این بازیکن به شکلی خطرناک از کنار دروازه بیرانوند عبور کرد و به اوت رفت.

دقیقه ۵۰: پاس فولادی‌ها پشت مدافعین پرسپولیس به محمد علی‌نژاد رسید و البته او در حالی که می‌رفت با بیرانوند تک به تک شود، با خطای پورعلی گنجی سرنگون شد تا داور بازی به مدافع پرسپولیس کارت زرد نشان بدهد.

دقیقه ۵۵: کرنر کوتاه پرسپولیسی ها به عمری رسید و ضربه این بازیکن با اشتباه هماهنگ جفرسون باهیا و موسی کولی‌بالی درون شش قدم به دانیال اسماعیلی فر رسید و ضربه این بازیکن را کریستوفر کنت با یک عکس العمل به موقع مهار کرد.

دقیقه ۶۲: سانتر وحید امیری از سمت چپ با ضربه سر شهاب زاهدی همراه شد و توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 65: کرنر پرسپولیسی ها از سمت چپ پس از چند رفت و برگشت به مسعود ریگی رسید و او با یک سانتر مواج توپ را روی سر پورعلی گنجی در محوطه جریمه فرستاد و این مدافع پیش تاخته با یک ضربه سر فوق العاده دروازه کریستوفر کنت را باز کرد تا بالاخره قفل دروازه ها شکسته شود.

دقیقه 88: محمدحسین کنعانی‌زادگان هم با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه 2+90: نفوذ خطرناک سلمانی و پاس در عرض خوب این بازیکن را شهاب زاهدی از دست داد و نتوانست ضربه نهایی را به توپ وارد کند.

دقیقه 4+90: بار دیگر نفوذ بازیکنان پرسپولیس و پاس کات‌بک شهاب زاهدی توپ را به یاسین سلمانی رساند که این بازیکن تازه وارد موفق شد با شوتی محکم و زمینی گل دوم میهمان را به ثمر برساند.

در نهایت بازی با دو گل به سود شاگردان گل محمدی به پایان رسید تا پرسپولیس 10 امتیازی شود و فولاد خوزستان در شرایطی بحرانی در پایان هفته چهارم بدون امتیاز بماند.

ترکیب فولادخوزستان:

 کریستوفر کنت، جفرسون باهایا، ایوب والی (38 - سینا شاه عباسی)، موسی کولیبالی، علی شجاعی، مجتبی نجاریان، محمد آبشک (86-سعید واسعی)، محمد علی‌نژاد، کاندیدو، سینا مریدی (70-محمدرضا غبیشاوی) و گادوین منشا (70-محمد عباس زاده)

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، محمد‌حسین کنعانی‌زادگان، مرتضی پورعلی‌گنجی، علی نعمتی (60- شهاب زاهدی)، دانیال اسماعیلی‌فر، وحید امیری، میلاد سرلک، مهدی ترابی (88-گئورگی گولسیانی)، سعید صادقی (88-سینا اسدبیگی)، مسعود ریگی و محمد عمری (84- یاسین سلمانی)

کدخبر: 924467 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟