حرکت عجیب گلر خارجی فولاد در بازی با پرسپولیس!

به گزارش رکنا، پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر مقابل تیمی قرار گرفت که در انتهای جدول قرار داشت و هیچ امتیازی از بازی‌های قبلی خود نگرفته بود. فولاد بعد از برکناری منصوریان بدون سرمربی در مقابل پرسپولیسی قرار گرفته بود که بعد از تساوی خانگی مقابل ذوب‌آهن، نیاز مبرمی به کسب ۳ امتیاز این دیدار بیرون از خانه داشت.

با توجه به شرایطی که فولاد خوزستان داشت، کسب یک امتیاز مقابل مدافع عنوان قهرمانی هم نتیجه خوبی برای آن‌ها به حساب می‌آمد. از همین رو بازیکنان این تیم ابتدا سعی می‌کردند گل نخورند و به کسب تساوی هم راضی بودند.اتفاقی که در نهایت رخ نداد و مقاومت فولادی‌ها توسط مرتضی پورعلی‌گنجی شکسته شد و در دقایق پایانی هم یاسین سلمانی تیر خلاص را به فولادی‌ها زد و گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند.

قبل از گل اول پرسپولیس اما اتفاق جالبی رخ داد. در چند صحنه کریستوفر کنت گلر اتریشی فولاد که به تساوی مقابل پرسپولیس راضی بود و البته دوست داشت در این بازی مهم کلین‌شیت کند، از توپ‌جمع‌کن‌های پشت دروازه‌اش خواست تا توپ‌ها را با تاخیر به درون زمین بیاندازند. او می‌خواست با این کار وقت بازی را تلف کند تا بازی با همان نتیجه بدون گل به پایان برسد. گلر خارجی فولاد چند بار هم در طول بازی وقت تلف کرد تا تیمش از زیر فشار حملات پرسپولیس خارج شود. با این حال ترفند گلر فولاد بدون نتیجه بود و دو بار دروازه‌اش توسط بازیکنان پرسپولیس باز شد تا نماینده خوزستان چهارمین شکست خود را در این فصل تجربه و در قعر جدول جا خشک کند.

منبع: خبر ورزشی

کدخبر: 924795 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟