مصاحبه بامدادی سرمربی اسپانیایی جدید فولادخوزستان/ مارتینز: هواداران فولاد احساسی هستند و عهد بستم آن‌ها را خوشحال کنیم

به گزارش رکنا، فولادخوزستان پس از چهار باخت پیاپی و قعرنشینی در جدول لیگ برتر تصمیم به تغییرات در کادرفنی خود گرفت و علیرضا منصوریان را از سمتش اخراج کرد.

در این شرایط باشگاه فولاد بامداد چهارشنبه در اطلاعیه ای نوشت:

« پس از بررسی فنی گزینه‌های مختلف داخلی و خارجی و انجام گفت‌وگوهای فشرده، سرانجام در ساعات اولیه بامداد چهارشنبه، ۱۵ شهریور ۱۴۰۲، جلسه مشترک دکتر حمیدرضا شعبانی، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان، با خوان ایگناسیو مارتینز برگزار و پس از دستیابی به توافقات لازم، قرارداد همکاری با ایشان امضاء شد.

از سوابق مربیگری خوان ایگناسیو مارتینز می‌توان به هدایت تیم‌های فوتبال آلبسته، کارتاگنا، لوانته، رئال وایادولید، آلمریا و رئال ساراگوسای اسپانیا، شنژن چین و همچنین العربی کویت اشاره کرد.

مارتینز ۵۹ ساله با سابقه بیش از ۱۳۰ مربیگری در لالیگا اکنون در دومین تجربه حضور در منطقه خاورمیانه هدایت فولاد خوزستان را برعهده گرفته است.»

در ادامه مراسم معارفه مارتینز بامداد امروز (چهارشنبه) در هتل پارسیان آزادی برگزار و او در جمع خبرنگاران اولین مصاحبه خود را هم انجام داد.

خوان ایگناسیو مارتینز گفت: از زمانی که هیات‌مدیره برای همکاری و عقد قرارداد با من تماس گرفت، آنالیز بازی های فولاد را شروع کردم و احترام برای همه تیم ها باید بگویم فولاد تیمی بزرگ با بهترین بازیکنان است. ولی متاسفانه فعلا جایگاهش را پیدا نکرده است. شرایط فولاد خوب نیست ولی تلاش می‌کنیم شرایط را خوب پیش ببریم.

سرمربی جدید تیم فوتبال فولاد خوزستان در واکنش به این سوال که آیا برای آمدن به فولاد با مربی اسپانیایی شاغل در ایران مانند پاکو خمز مشورت هم کردید؟ گفت: خیر، با توجه به این که اتفاقات سریع رقم خورد، نتوانستم تماس بگیرم اما شماره خمز را دارم و شاید امروز با او تماس بگیرم. البته با دو بازیکن اسپانیایی که اینجا بودند، صحبت کردم و خیلی خوشحالم که در اینجا هستم.

وی با بیان این که به نظرم بازیکنان فولاد کمی دلسرد شده اند، عنوان کرد: باید با آن ها صحبت کنم زیرا روحیه بازیکنان را بالا ببریم. بعد هم  برای لیگ برتر و آسیا بجنگیم.

مارتینز افزود: ایمان دارم و عهد بستم که بهترین عملکردم را این جا نشان بدهم. سعی می‌کنم با برنامه‌های مدنظر کاری کنیم که بازیکنان اعتماد به نفس خود را پیدا کنند و هواداران هم از بازی های فولاد لذت ببرند و خوشحال شوند.

وی در پاسخ به سوالی درباره نبود VAR در ایران نیز گفت: VAR در برخی کشورها وجود دارد ولی تلاش می کنیم به این شرایط عادت کنیم. البته با توجه به وضعیت تیم ملی ایران مطمئن هستند، داوران سطح اولی در ایران وجود دارد و از این نظر نگران نیستم.

او درباره شناخت از فوتبال ایران در بخش ملی نیز عنوان کرد: امیر عابدزاده را می‌شناسم که در تیم پونفرادینا حضور داشت. تیم ملی ایران بازیکنان بزرگی در داخل ایران و خارج دارد و باید به تیم ملی کشورتان افتخار کنید زیرا بازی های خوبی انجام می‌دهد. بازی تیم ملی ایران برابر اسپانیا در جام جهانی نیز عالی بود.

کدخبر: 926322 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟