نظر داورزنی درباره نقطه ضعف سعید معروف

به گزارش رکنا به نقل از سایت worldofvolley، فدراسیون والیبال این روزها به دنبال سرمربی برای هدایت تیم ملی والیبال مردان است. روند انتخاب با نزدیک شدن به پایان دوره چهار ساله ریاست محمدرضا داورزنی در فدراسیون شتاب بیشتری گرفته است.

فدراسیون والیبال ایران برای هدایت تیم ملی مردان فهرستی از چهره‌های برجسته بین‌المللی مانند ویتال هینن از بلژیک، جیانلورنزو بلنجینی و روبرتو پیاتزا ایتالیایی، ولادیمیر آلکنو روسی، پیمان اکبری و سعید معروف را در نظر گرفته است.

داورزنی بر اهمیت انتخاب مربی با دانش و تجربه قابل توجه در مسابقات بزرگ و همچنین توانایی تدوین برنامه‌ها و استراتژی‌های عمیق بازی تاکید کرد. رئیس فدراسیون والیبال ایران در مصاحبه خود عنوان کرد که مذاکرات فدراسیون با هدف انتخاب فردی است که با نیازهای تیم ایران هماهنگی بیشتری داشته باشد.

داورزنی با وجود نگرانی‌ها در خصوص عدم تجربه مربیگری معروف، خاطرنشان کرد: سابقه مربیگری همیشه شرط موفقیت نیست. او به ویژگی‌های استثنایی، نفوذ و رهبری معروف معروف اشاره کرد که به طور بالقوه می‌تواند به یک مربی موفق تبدیل شود.

با توجه به شانس ضعیف ایران برای راهیابی به المپیک ۲۰۲۴ پاریس پس از نمایش‌های ناامیدکننده تیم ایران در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳ FIVB و مسابقات مقدماتی المپیک، انتخاب سرمربی اهمیت زیادی برای فدراسیون والیبال ایران دارد.

کدخبر: 945284 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟