ورود کمیته اخلاق فدراسیون والیبال به مسائل تیم ملی

به گزارش رکنا به نقل از سایت فدراسیون والیبال ، تیم ملی والیبال ایران در سال 2023 در چهار رویداد لیگ ملت‌ها، قهرمانی مردان آسیا، بازی‌های آسیایی هانگژو و رقابت‌های انتخابی المپیک شرکت کرد.

مصطفی کارخانه، رئیس کمیته تیم‌های ملی در رویدادهای مختلف، عصر امروز (شنبه 22 مهرماه) با حضور در دفتر محمدرضا داورزنی ، رئیس فدراسیون والیبال گزارش خود را در خصوص عملکرد تیم، بازیکنان و کادر فنی تیم در تمامی رویداد های 1402 به ویژه در بازی‌های آسیایی و انتخابی المپیک ارائه کرد.

در این جلسه ضمن بررسی عملکرد کلی تیم در طول رقابت‌های 1402 در خصوص موارد انضباطی و رعایت اصول حرفه‌ای از سوی اعضای تیم، شامل بازیکنان و کادر فنی و تاثیرات آن بر عملکرد تیم در مقاطع مختلف و همچنین رفتار رسانه‌ای حرفه‌ای اعضای تیم ملی در قبال مسئولیت مهم آن در حفظ منافع تیم ملی و والیبال کشور بحث شد و در پایان مقرر شد تمامی موارد مطرح شده و انضباطی تیم‌های ملی در کمیته اخلاق فدراسیون با حضور طرفین مورد نقد و بررسی قرار گیرد.

همچنین مقرر شد کمیته اخلاق با بررسی شرایط و موارد لازم، تمهیدات ضرروی برای جلوگیری از ورود مسائل حاشیه‌ای به والیبال به عمل آورد.

کدخبر: 936950 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟