برنامه ‌ریزی لیگ برتر فاجعه است/ تعطیلات باعث مصدومیت و افت روحی بازیکنان می‌شود

به گزارش رکنا، مهدی تارتار که در ابتدای فصل هدایت ملوان را بر عهده گرفت، تاکنون نتایج خوبی با این تیم گرفته و پس از پیروزی برابر نساجی در هفته هفتم لیگ برتر با ۱۰ امتیاز در رتبه ششم جدول قرار دارد.

تارتار در گفتگو با برنامه تلویزیونی ورزشگاه در این باره گفت: ما فکر نمی‌کردیم تیم‌مان به این زودی سر و سامان بگیرد، چون آخرین تیمی که مربی‌اش معرفی شد، ملوان بود و وقت چندانی نداشتیم و در نقل و انتقالات هم از سایر تیم‌ها عقب‌تر بودیم. فقط تعطیلی اول لیگ به ما کمک کرد و در واقع ما موافق آن تعطیلی بودیم که در آن به تیم‌مان سر و سامان بدهیم اما تعطیلات بعدی نه تنها ما را اذیت کرد، بلکه همه تیم‌های لیگ را اذیت کرد.

او به تمجید از هواداران ملوان پرداخت و گفت: خدا را شکر بچه‌ها خوب کار کردند و باانگیزه بودند و از همه مهم‌تر اینکه ما حمایت هواداران‌مان را داشتیم. ما ۹ امتیاز از ۱۰ امتیازمان را در انزلی به دست آوردیم و این نشان می‌دهد حمایت هواداران‌مان تاثیرگذار بوده است.

سرمربی ملوان در ادامه در خصوص تعطیلات لیگ برتر عنوان کرد: نمی‌دانم چه کلمه‌ای را به کار ببرم ولی فاجعه است. همه لیگ‌ها در کشورهای مختلف برگزار می‌شود و فقط ایران است که تعطیلات زیادی دارد و باعث فرسودگی و مصدومیت و افت روحی بازیکنان می‌شود. خیلی سخت است که بتوانی یک بازیکن را یک ماه بدون مسابقه حفظ کنی. ما خیلی اذیت می‌شویم.

تارتار در پایان گفت: ما برای مثال می‌خواهیم یک بازی دوستانه در پایتخت انجام بدهیم و باید هزینه‌ای اضافه بر بودجه‌مان در نظر بگیریم. با این شرایط بدهی به وجود می‌آید و ما هم تیم آنچنان متمولی نیستیم که بتوانیم این هزینه‌ها را در نظر نگیریم. واقعا برایمان سخت است.

کدخبر: 936520 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟