حسینی و مرادمند آبی ها را به هدف رساندند/ استقلال با عبور از ملوان از مدعیان جا نماند + فیلم گل

به گزارش گروه ورزشی رکنا، تیم‌های استقلال و ملوان امروز از ساعت۱۹:۳۰ در آخرین بازی هفته دوم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی به مصاف هم رفته‌اند.

قضاوت این بازی را سیدرضا مهدوی با کمک‌های میرمحمدی داود زاده و امیررضا آشور ماهانی بر عهده داشتند.

استقلال پس از پیروزی پر گل در هفته اول، این هفته در ورزشگاه آزادی به دنبال پیروزی و رسیدن به سه امتیاز کامل مسابقه بود تا از پرسپولیس و سپاهان عقب نیفتد. استقلال در این بازی نسبت به هفته اول با یک تغییر پا به میدان گذاشت و روزبه چشمی در غیاب آرمین سهرابیان که آسیب دیده در قلب خط دفاعی به میدان رفت.

در سمت مقابل ملوان با مهدی تارتار در هفته اول مقابل ذوب‌آهن شکست تلخی را متحمل شد و در بیرون از خانه به دنبال کسب نتیجه قابل قبول بود که البته به هدفش نرسید.

شاگردان جواد نکنام بازی را بهتر آغاز کردند اما دقیقه ۶ حرکت تکنیکی زائرکاظمینی در محوطه جریمه استقلال با خطای محمد حسین مرادمند همراه شد تا سیدرضا مهدوی به نشانه پنالتی در سوت خود بدمد. مهران احمدی پشت توپ ایستاد ولی سیدحسین حسینی با واکنشی تماشایی دروازه استقلال را بسته نگه داشت.

در دقیقه ۱۸ شوت آرش رضاوند پس از برخورد به مدافع ملوان به شکلی خطرناک از کنار دروازه این تیم راهی کرنر شد و دو دقیقه بعد کرنر ارسالی از سوی مهدی‌پور با ضربه سر خطرناک چشمی همراه شد ولی توپ با اختلافی کم راهی اوت شد.

دقیقه ۲۶ هم روی تکل به موقع ارسلان مطهری در محوطه جریمه، توپ به مهدی‌پور رسید و شوت محکم این بازیکن را اکبرمنادی مهار کرد. دقیقه ۴۱ شوت مهران محمدی پس از برخورد با مدافعان استقلال به شکل خطرناکی راهی کرنر شد.

نیمه دوم هم ملوان نمایش قابل قبولی مقابل میزبان قدرتمند داشت و شاگردان مهدی تارتار عملکرد خوبی داشتند. دقیقه 65 ارسال یک ضربه کاشته به روی دروازه ملوان، با اشتباه اکبرمنادی و خروج توپ از دست های او همراه شد ولی بازیکنان استقلال نتوانستند از این توپ استفاده کنند.

دقیقه 68 ملوان موقعیت بسیار خوبی برای گلزنی داشت. حرکت خوب محمدرضا بردبار از سمت چپ و ورود به محوطه جریمه، با پاس در عرض این بازیکن همراه شد ولی ضربه پیمان رنجبری با اختلاف خیلی کمی از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 71 پرتاب اوت بلند میلاد باقری را مدافعان استقلال دفع کردند که توپ پشت محوطه جریمه به پدرام قاضی پور رسید و شوت روی پا و سرکش این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 72روی اشتباه چشمی و حسینی، توپ به رضا جعفری رسید و در یک کش و قوس ضربه او به پیمان رنجبری رسید که شوت این بازیکن نیز با برخورد به یکی از مدافعان استقلال راهی کرنر شد.

دقیقه 79 استقلال توسط یک مدافع به هدفش رسید. ارسال کرنر مهدی مهدی پور روی قوس محوطه 6 قدم به محمدحسین مرادمند رسید و این بازیکن از خروج اشتباه اکبرمنادی نهایت استفاده را برد و توپ را به تور دروازه حریف چسباند و تیمش را پیش انداخت.

آبی پوشان با حفظ همین گل موفق شدند هفته دوم را هم با سه امتیاز پشت سربگذارند تا بدین ترتیب از پرسپولیس و سپاهان دیگر تیم های مدعی و 6 امتیازی عقب نمانند.

ترکیب ابتدایی استقلال:

سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک نفس، مهدی مهدی پور، آرش رضاوند، جعفر سلمانی، کوین یامگا و ارسلان مطهری

ترکیب ابتدایی ملوان:

حسین منادی، میلاد باقری، حامد نورمحمدی، آرمان اکوان، پدرام قاضی پور، مجید عیدی، مهران احمدی، میلاد شعبانلو، پیمان رنجبری، مسعود کاظمین، حسین صادقی

کدخبر: 920262 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟