اعلام آمادگی 3 تیم برای حضور بانوان در ورزشگاه / زنان انزلی یکم شهریور را برای ملوان تاریخی کردند + عکس

به گزارش رکنا، سازمان لیگ در هفته گذشته به ملوان بندر انزلی برای حضور بانوان هوادار  مجوز داده بود و در صورتی که این سه باشگاه نیز زیرساخت‌های لازم را فراهم کنند و مجوزهای لازم را بگیرند، مشکلی برای حضور بانوان در ورزشگاه شهدای فولاد، شهید وطنی قائمشهر و تختی آبادان نخواهند داشت.

سهیل مهدی مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ راجع به بحث حضور بانوان در ورزشگاه‌های کشورگفت: تیم‌هایی که بانوان هواداران‌شان در دیدارهای قبلی حضور داشتند به روال قبل می‌توانند پذیرای آنها باشند. هفته به هفته یک استادیوم را برای حضور بانوان اضافه می‌کنیم که این اتفاق در دیدار هفته گذشته ملوان بندر انزلی - فولاد خوزستان رخ داد. ورزشگاه‌های شهدای فولاد، شهید وطنی قائمشهر و تختی آبادان نیز اعلام آمادگی کرده‌اند و اگر زیرساخت‌ها فراهم باشد و مجوزهای لازم را بگیرند، می‌توانند از حضور هواداران بانوان خود استفاده کنند.

نکته حائز اهمیت اینکه در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر، زنان انزلی برای نخستین بار موفق شدند وارد استادیوم سیروس قایقران شوند. شاگردان تارتار هم با کسب پیروزی خیره کننده 4 بر صفر یکی از بهترین روزهای تاریخ این باشگاه ریشه‌دار و قدیمی را رقم زدند. در همین راستا روابط عمومی باشگاه ملوان بیانیه‌ای صادر کرد و روز یکم شهریورماه را به عنوان روز هوادار در تاریخ باشگاه عنوان کرده است:

«با اعلام آرش فهمیده مدیرعامل باشگاه ملوان ، روز یکم شهریور ۱۴۰۲ مصادف با نخستین حضور بانوان هوادار ملوان در بازی رسمی این تیم مقابل فولاد خوزستان در هفته‌ی سوم لیگ برتر، به عنوان روز هوادار در تقویم باشگاه ملوان ثبت شد.

در این روز هواداران مرد و زن ملوان با حضور پرشور و باشکوه خود در استادیوم سیروس قایقران که با پیروزی تیم ملوان نیز همراه شد، یک اتفاق تاریخی و ماندگار در تاریخ باشگاه ملوان رقم زدند.»

ملوان

کدخبر: 923268 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟