تصاویر سگی که مسابقه ملوان – فولاد را بهم ریخت/ صحنه های عجیب با نقش آفرینی سگ بازیگوش! + عکس

به گزارش رکنا، در دقیقه ۴۴ فولاد خوزستان با دو‌گل از ملوان عقب بود و یک پنالتی را هم کریستوفر کنت گرفته بود که یکی از بازیکنان ملوان در برخورد با مهاجم فولادی‌ها مصدوم شد و به زمین افتاد تا مسابقه از تب و تاب بیفتد.

در همین لحظه اما حضور یک قلاده سگ در زمین مسابقه از تلویزیون به نمایش گذشاته شد، سگ یکدنده و لجبازی که قصد خروج از میدان را نداشت، علیرضا منصوریان که تیمش ده نفره بود و البته دو‌گل عقب، برای بیرون راندن این سگ به وسط زمین رفت اما حضور او در میانه میدان باعث شد تا داور مسابقه با کارت زرد او را جریمه کرد.

این سگ بازیگوش اما تمام زمین چمن را متر‌ کرد و از آن سوی میدان با هدایت کریستوفر کنت و جفرسون باهیا به بیرون رفت، اتفاق عجیبی که صحنه‌های را خلق کرده که دیدنشان خالی از لطف نیست.

علیرضا منصوریان که به واسطه حضور این سگ یک کارت زرد گرفته بود، در دقیقه ۶۶ و روی صحبتی که با نیمکتش داشت و به گوش داور‌چهارم رسید، کارت زرد دوم را دریافت کرد تا فولاد بدون حضور سرمربی خود ۳۰ دقیقه پایانی را بازی کند.

قرمزهای اهوازی در پایان مسابقه با ۴ گل شکست خوردند تا همچنان بدون امتیاز در انتهای لیگ برتر حاضر باشند، اتفاقی که شاید باعث شود نیمکت این تیم تغییراتی را داشته باشد.

01

سگ

ملوان و فولاد

منبع: ورزش سه

کدخبر: 922333 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟