دو ستاره ای که امروز قراردادشان را با پرسپولیس و استقلال فسخ کردند/ هر آمدنی رفتنی دارد!

به گزارش رکنا، سیامک نعمتی ، بازیکن باسابقه پرسپولیس پس از این که در لیست مازاد یحیی گل‌محمدی قرار گرفت، با حضور در سازمان لیگ فوتبال قراردادش را با این باشگاه فسخ کرد.

نعمتی ۶ فصل در پرسپولیس حضور داشت و جام‌های مختلفی با این تیم در دوره برانکو، کالدرون و یحیی گل‌محمدی کسب کرد. او در مسیر صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در برخی از اردوها در جمع شاگردان دراگان اسکوچیچ حضور داشت.

سیامک نعمتی پس از فسخ قرارداد خود با باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: امروز آمدم باشگاه تا ببینم شرایط به چه شکل است‌. اعلام کردند نیازی به من ندارند و باید دنبال تیم جدیدی باشم. به هر حال فوتبال است. یک روز در پرسپولیس هستید و یک روز باید بروید. هر آمدنی رفتنی دارد. دیگر قسمت بود که من هم از پرسپولیس بروم.

از سویی سعید مهری هم امروز قراردادش را با باشگاه استقلال به صورت یکطرفه فسخ کرد. این بازیکن فصل گذشته یکی از بازیکنان ترکیب اصلی این تیم زیر نظر ریکاردو ساپینتو بود.

سعید مهری پس از دو سال و نیم حضور در استقلال و در حالی که یک فصل دیگر از قراردادش با آبی پوشان باقی مانده بود، تصمیم به فسخ قرارداد گرفت و ظهر امروز با حضور در سازمان لیگ به طور یک طرفه این کار را انجام داد تا رسما از این تیم جدا شود و فصل آینده در تیمی خارج از ایران کارش را ادامه دهد.

تمرینات استقلال از پنجشنبه هفته گذشته زیر نظر جواد نکونام سرمربی جدید تیم آغاز شده است.

کدخبر: 905272 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟