رویای ایران در دقیقه 1+90 رنگ باخت/ عماد رضا مانع صعود شاگردان مرفاوی به جام جهانی!

به گزارش رکنا، تیم فوتبال جوانان ایران در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی آسیا (کمتر از 20 سال) به مصاف عراق رفت. در این دیدار که از ساعت ۱۳:۳۰ در ورزشگاه «جار» شهر تاشکند آغاز شد، علی جاسم در دقیقه ۱+۹۰ برای عراق گلزنی کرد تا سند پیروزی این تیم و صعود عراق به جام جهانی را امضا کند.

شاگردان صمد مرفاوی در نیمه نخست صاحب یکی دو موقعیت نه چندان خطرناک برای گلزنی شدند. در مقابل عراق هم حملاتی داشت و یکی از ضربات آنها با اختلاف بسیار کم از بالای دروازه ایران به بیرون رفت و نیمه نخست با تساوی بدون گل تمام شد.

در نیمه دوم عراق بازی بهتری به نمایش گذاشت و بارها از سمت چپ خط دفاعی، تیم ایران را آزار داد. در حالی که داور برای نیمه دوم ۷ دقیقه وقت اضافه اعلام کرده بود، علی جاسم در دقیقه ۱+۹۰ با عبور از کانال میانی خط دفاعی ایران و یک شوت، دروازه تیم کشورمان را باز کرد. گفتنی است هدایت تیم فوتبال جوانان عراق برعهده عماد رضا است؛ مهاجم سال‌های دور تیم فوتبال سپاهان.

شاگردان صمد مرفاوی که زمان کمی برای جبران نتیجه داشتند در نهایت موفق به گلزنی نشدند. بدین ترتیب تیم کشورمان ضمن حذف در مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات، از کسب جواز حضور در جام جهانی هم بازماند.

تیم ایران که پیش از این با قبول شکست برابر استرالیا و پیروزی برابر ویتنام و قطر به عنوان صدرنشین گروه B به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرده بود، برابر عراق با ترکیب ادیب زارعی، مرصاد سیفی، امین حزباوی، میلاد کر، دانیال ایری، عرفان قربانی، امین پیل علی، محمدرضا ترابی، علیرضا عنایت زاده، سعید سحرخیزان و علیرضا صفری به میدان رفت.

کدخبر: 876530 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟