انوشیروانی رئیس فدراسیون وزنه برداری شد/قبولی در انتخابات تک کاندیدا!

به گزارش رکنا، مجمع انتخاباتی فدراسیون وزنه‌برداری امروز دوشنبه به ریاست سید محمد پولادگر و با حضور مناف هاشمی، دبیرکل کمیته ملی المپیک برگزار شد که سجاد انوشیروانی دارنده مدال نقره المپیک ۲۰۱۲ لندن و ایوب بهتاج مدیرعامل اسبق تراکتور تبریز مدعیان رسیدن به کرسی ریاست فدراسیون بودند.

البته ایوب ابتهاج به مجمع انتخاباتی نرفت و عدم حضورش به معنای انصراف از انتخابات بود. غیبت بهتاج موجب شد انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری تک کاندیدا شود و در واقع سجاد انوشیروانی رقیبی نداشت!

در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون وزنه‌برداری ، سجاد انوشیروانی با کسب ۵۲ رای، برای 4 سال سکاندار وزنه‌برداری ایران شد.

سجاد انوشیروانی در مجمع انتخاباتی گفت: در چند ماه گذشته افتخار سرپرستی را داشتم و همه می‌دانند وزنه‌برداری با چه شرایطی روبه‌رو است. در چند ماه گذشته با همت و اراده اعضای مجمع و همکارانم در فدراسیون، قدم‌های رو به جلو برداشتیم و توانستم تمام اردوها را برگزار کنیم و اعزام‌های خارج از کشور را انجام دهیم. تلاش می‌کنیم وزنه‌برداری روی ریل توسعه و پیشرفت قرار بگیرد.

او ادامه داد: با حضور در استان‌ها از نزدیک شاهد مشکلات آن‌ها بودیم و اعتباراتی را برای تجهیز استان‌ها به نام وزنه‌برداری اخذ کرده‌ایم. ما برای خرید تجهیزات خارجی بسیار مشکل داریم. تمام اقداماتی که ما در نظر داریم باید تداوم داشته باشد تا اعتمادی که از فدراسیون وزنه‌برداری و از ما وجود دارد را برآورده کنیم. وزنه‌برداری نیز بتواند روزهای خوب گذشته خود را تکرار کند.

کدخبر: 875246 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟