استقلال- گل‌گهر؛ امروز همسایه ها به هم رحم نمی کنند!

به گزارش گروه ورزشی رکنا، هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال امروز با برگزاری ۴ دیدار به پایان می‌رسد که در مهم‌ترین بازی استقلال میزبان امیر قلعه‌نویی و گل‌گهر است.

در واقع استقلال رده سومی با 40 امتیاز در ورزشگاه آزادی مقابل تیم رده چهارمی گل گهر با 37 امتیاز قرار می گیرد.

این دیدار از ساعت 16:45 آغاز می شود و نکته مهم اینکه تاریخچه تقابل‌های دو تیم استقلال و گل‌گهر به سود آبی‌پوشان تهرانی سنگینی می‌کند و در صورتی که بازی امروز برنده داشته باشد، رقابت در بالای جدول داغ‌تر هم خواهد شد.

دو تیم تاکنون ۸ بار به مصاف هم رفته‌اند که 6 پیروزی برای استقلال و یک پیروزی برای گل گهر ثبت شده و یک دیدار هم با تساوی به پایان رسیده است. نکته جالب اینکه ۵ دیدار از ۸ تقابل دو تیم با پیروزی ۲ -1 آبی‌پوشان به پایان رسیده و گل‌گهر در شش دیدار گذشته مقابل استقلال نتوانسته به برتری دست یابد.

گفتنی است در مجموع دیدارهای دو تیم، ۱۷ گل رد و بدل شده و تنها در یک دیدار، بازی بدون گل به پایان رسیده است. در این دیدارها، سهم آبی‌پوشان ۱۲ گل بوده و در مقابل تیم سیرجانی‌ ۵ بار موفق به گلزنی شده‌ است.

استقلال و گل گهر در 21 بازی قبلی لیگ جاری به ترتیب 29 و 30 گل به ثمر رسانده اند و به نظر می رسد امروز شاهد تقابل جذاب و شاید هم پرگلی خواهیم بود.

کدخبر: 875230 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟