محاسباتی که اشتباه از آب در آمد/ اعزام شمشیربازان به تونس در هاله‌ای از ابهام؟

به گزارش رکنا، تیم ملی سابر کشورمان پیش از حضور در گرندپری فرانسه، اردوی 3 روزه‌ای در فرانسه داشت و در شرایطی که انتظار می‌رفت با این اتفاق در داخل رقابت‌ها به نتایج خوب برسند اما شرایط آنطور که باید پیش می‌رفت، نرفت.

علی پاکدامن ، محمد رهبری، محمد فتوحی، فرزاد باهر و نیما زاهدی نفراتی بودند که در گرند پری فرانسه شرکت کردند. این در حالی است که پیش‌تر شرط حضور در فرانسه حضور در مرحله یک شانزدهم نهایی و بالاتر اعلام شده بود اما پس از کسب مدال نقره تیمی در الجزایر، این شرط برداشته و تمام نفرات به این مسابقات فرستاده شدند.

همچنین با پیشنهاد کادر فنی تیم سابر، قرار بر این شد به جز علی پاکدامن، شمشیربازانی که در مسابقات فرانسه تا مرحله یک شانزدهم و یا بالاتر صعود می‌کنند در  مسابقات تونس حاضر شوند و سایر سابریست‌ها باید با هزینه شخصی راهی این رقابت‌ها شوند.

اما اکنون با توجه به نتایج ضعیفی که از سمت سابریست‌ها به دست آمده کادرفنی برای اعزام نفرات ملی‌پوشان به تونس دچار شک و تردید شده و قرار شده در هفته جاری کادرفنی تیم ملی با مسئولان فدراسیون شمشیربازی جلسه‌ای داشته باشند تا درباره اعزام به رقابت‌های گرندپری تونس که از 23 تا 25  تا 25 دی ماه در بخش سابر انفرادی برگزار می‌شود به جمع‌بندی برسند.

همچنین علی پاکدامن که در رنکینگ جایگاه چهاردهم دنیا را در بخش انفرادی سابر در اختیار دارد چنانچه در رده‌بندی جدید با نزول مواجه شود و در بین 16 نفر برتر رنکینگ جایی نداشته باشد، احتمال دارد کادرفنی هم از اعزام به این شمشیرباز به تونس خودداری کنند.

انتهای پیام/

کدخبر: 851709 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟