هنگام‌پور: چطور با یک تیم نصفه می‌توانیم به نتیجه برسیم/ باشگاه حتی یک ریال هم به بازیکنان نداده

رضا هنگام پور در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص شکست روز پنجشنبه این تیم مقابل کاله در لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: حقیقت امر این است شرایط تیم ما چندان خوب نیست زیرا از 11 بازیکنی که داشتیم 2نفر از آنها به دلیل عدم دریافت مطالبات مالی از تیم جدا شدند و دیگر در تمرینات شرکت نمی‌کنند. کنار آن هم اسحاق حاتمی‌فر به دلیل مصدومیت در کنار ما نیست تا در مجموع با 2 بازیکن به کار ادامه دهیم.

وی افزود: متاسفانه 3 هفته متوالی است در بیرون از خانه بازی می‌کنیم و مسافرت‌های طولانی مدت منجر شده تا خستگی زیاد روی بدن بازیکنان بماند و از لحاظ بدنی هم با افت زیاد مواجه شویم. حتی در بازی روز پنجشنبه با کاله هم 3 بازیکن ما به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین شدند تا با یک تیم نصفه مقابل حریف به کار ادامه دهیم. واقعأ این نوع سبک بازی بسکتبالی نیست که ما بخواهیم در زمین اجرا کنیم. 

سرمربی تیم بسکتبال صنایع هرمزگان تصریح کرد: کیفیت تیم ما افت کرده بود و همین عاملی شده تا نتوانیم خودمان را نشان دهیم. جدا از آن هم اصلی ترین دلیل نتیجه نگرفتن تیم مربوط به مشکلات مالی است که روی روحیه بازیکنان تاثیر منفی گذاشته است. تاکنون که نیمی از فصل سپری شده حتی یک ریال هم به بازیکنان پرداخت نشده اما باز بازیکنان با این شرایط سخت می‌جنگند تا تیم خودشان را حفظ کنند اما باید بپذیریم شرایط مالی اصلا خوب نیست.

هنگام‌پور درباره اینکه تیم کاله را چگونه تیمی دید، اینطور پاسخ داد: کاله تیم خوبی است و مخصوصا در اقدام 3 امتیازی بازیکنان آنها خیلی موفق بودند به نحوی که 52 درصد اقدام موفق به پرتاب 3 امتیازی داشتند و به نظرم تیمی که بتواند این آمار را به ثبت برساند قادر است که هر تیمی را ببرد. از لحاظ ساختار تیمی به انسجام خوبی رسیده‌اند و کاملا تیم برتر زمین بودند. حقیقت امر خیلی نمی‌توانیم درباره مسائل فنی برنامه‌ریزی خاصی داشته باشیم چرا که در این 2 ماه تیم ما به 10 نفر هم نرسیده و با این وضعیت نمی‌توانیم تمرین کامل داشته باشیم. زیرا با نفرات کم حتی قادر نیستیم شبیه‌سازی خوبی در تمرینات داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه مکمن است از سمت خود در این تیم کناره‌گیری کند، اظهار داشت:  اگر بحث حفظ بازیکنان و بحث آبرو خودم نبود از این تیم تاکنون کناره‌گیری می‌کردم البته باید بگویم یک ریال از این پول برای من اهمیت ندارد و احتمال دارد خیلی زود تصمیم نهایی را بگیرم به احتمال زیاد آخر مسیر راه هستیم. تنها عاملی که در این تیم تلاش کرده‌ام و نمی‌خواهم بچه‌ها را نیمه راه رها کنم این است که از لحاظ روحی دچار مشکل نشوند این سبک کار کردن نه ذهنیت و نه کار من است و تنها دارم به خودم از لحظ فنی لطمه می‌زنم.

انتهای پیام/

کدخبر: 851074 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟