حضور زورو در تمرین پرسپولیس+عکس

به گزارش رکنا و به نقل از باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران، امروز (سه‌شنبه) از ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه در هوای سرد ورزشگاه شهید کاظمی و با حضور ملی‌پوشان خود به تمرین پرداختند.

*چهار ملی‌پوش پرسپولیس بعد از استراحتی که کادر فنی برای آنها در نظر گرفته بود، به تمرینات بازگشتند و پیش از شروع تمرین، دقایقی با اعضای تیم و کادر فنی در خصوص مسابقات جام جهانی به صحبت پرداخته و با یکدیگر خوش و بش کردند.

*تمرین امروز با حضور بازیکنان در سالن بدنسازی آغاز شد. سرخپوشان به مدت ۱۵ دقیقه به کار با وزنه پرداختند. سپس وارد زمین چمن شدند و در بخشی از زمین، پاسکاری‌های تحت فشار و حفظ توپ را انجام دادند.

*دروازه‌بان‌ها هم زیر نظر مربی خود به تمرینات ویژه پرداخته و آماده حضور در بخش‌های دیگر تمرینات تیمی شدند. علیرضا بیرانوند هم با ماسک مخصوص تمرین کرد.

زورو

*در قسمت‌های بعدی، حمله به دروازه و در پایان فوتبال درون تیمی در دستور کار قرار گرفت. تمرین امروز حدود ۸۰ دقیقه به طول انجامید.

*میلاد سرلک تنها غایب تمرینات پرسپولیس است که امروز هم زیر نظر کادر پزشکی به تمرینات اختصاصی پرداخت و سایر بازیکنان بدون مشکل در اختیار کادر فنی بودند.

*پرسپولیس آماده می‌شود تا روز سه‌شنبه ۲۹ آذر ماه و با آغاز مجدد مسابقات لیگ برتر، در دربی پایتخت به میدان برود.

انتهای پیام/

کدخبر: 850404 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟