اسکالونی: استرالیا تیم حوبی است / احساس می‌کنیم در خانه هستیم

به گزارش رکنا، لیونل اسکالونی در نشست خبری پیش از دیدار آرژانتین با استرالیا در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی گفت: روز گذشته (پنجشنبه) یک روز خوب داشتیم و استرالیا را آنالیز کردیم. امروز (جمعه) یک جلسه تمرین کامل خواهیم داشت تا ترکیب اصلی را مشخص کنم تا نه تنها دی ماریا، بلکه نحوه بهبودی و وضعیت همه بازیکنان را ببینم. هواداران آرژانتینی زیادی وجود دارد و 70 درصد سکوها آرژانتینی هستند. جو بازی آخر خیلی خوب بود، احساس می‌کردیم در آرژانتین حضور داریم و از این بابت از مردم تشکر می‌کنیم.

وی افزود: تیم‌های ملی ممکن است بخشی از شیوه بازی خود را تغییر دهند اما نه 100 درصد و این ممکن است مثبت باشد و ما این فلسفه را اعمال می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال آرژانتین اینکه آیا از پیروزی استرالیا مقابل دانمارک و کسب سهمیه شگفت‌زده شدید یا خیر، گفت: نه، آنها تیم خوبی هستند، آنها مسابقات مقدماتی خوبی انجام دادند، آنها سنت‌ها و شیوه بازی خود را دارند و این آنها را به تیم دشواری تبدیل می‌کند.

اسکالونی درباره اینکه به عربستان باختید و با یک تیم آسیایی دیگر روبه‌ رو می‌شوی، این دیدار را چططور می‌بینی، پاسخ داد:  بازی سختی خواهد بود، نه به این دلیل که آنها یک تیم آسیایی هستند، بلکه به این دلیل که تیم دشواری هستند. باید فردا هر کاری انجام دهیم، امیدوارم فردا خوب باشیم تا در این مسابقه پیروزی شویم.

انتهای پیام/

کدخبر: 849031 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟