تکواندو قهرمانی جهان| دیدار کاپیتان‌های ایران با حریفان سرشناس در روز چهارم مسابقات

به گزارش رکنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، بیست و پنجمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان از روز دوشنبه ۲۳ آبان ماه با حضور ۷۵۵ تکواندوکار از ۱۲۰ کشور جهان به میزبانی مکزیک در سالن «متروپلیتن» شهر گوادالاخارا در جریان است و در روز چهارم مسابقات پنجشنبه ۲۶ آبان ماه ایران ۲ نماینده خواهد داشت.

در گروه بانوان، اکرم خدابنده با حضور ۲۴ تکواندوکار در وزن ۷۳+ کیلوگرم ابتدا مقابل «فیث اوگالو» از کنیا مبارزه می‌کند و در صورت برتری مقابل «لورنا براندل» از آلمان و دارنده رنکینگ اول دنیا قرار می‌گیرد. در سمت جدول کاپیتان تیم ملی بانوان تکواندوکاران کشورهای اسپانیا، چین‌تایپه و برزیل حضور دارند.

در گروه آقایان، سجاد مردانی کاپیتان تیم ملی تکواندو آقایان در وزن ۸۷+ کیلوگرم ابتدا مقابل«لوئیس آلوارز» از ونزوئلا دیدار می‌کند و سپس در صورت پیروزی برابر برنده دیدارمراکش یا اوکراین به میدان می‌رود. در سمت جدول مردانی نمایندگان کشورهای ترکیه، استرالیا، اردن، گامبیا و گابن حضور دارند. همچنین در این وزن ۳۷ تکواندوکار شرکت کرده‌اند.

گفتنی است رقابت‌های وزن ۷۴- کیلوگرم در روز چهارم برگزار می‌شود که به دلیل سر وزن نرسیدن میرهاشم حسینی در روز وزن‌کشی، در این وزن نماینده نخواهیم داشت.

شایان ذکر است، تا به اینجای رقابت‌ها رضا کلهر در وزن ۶۸- کیلوگرم و مهران برخورداری در وزن ۸۰- کیلوگرم آقایان توانستند ۲ مدال برنز را تصاحب کنند.

ابوالفضل عباسی در وزن ۸۷- کیلوگرم، غزل سلطانی در وزن ۴۹- کیلوگرم، نرگس میرنواللهی در وزن ۶۲- کیلوگرم و زینب اسماعیلی در وزن ۶۷- کیلوگرم مقابل رقبا شکست خوردند.

هدایت تیم ملی تکواندو بانوان برعهده مینو مداح به عنوان سرمربی است؛ ندا زارع و مهروز ساعی به عنوان مربی وی را همراهی می‌کنند. در گروه آقایان نیز بیژن مقانلو سرمربی است و مسعود حجی زواره و  نعیما خواجوی مربیان تیم ملی خواهند بود.

انتهای پیام/

کدخبر: 844064 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟