منچستریونایتد سخت ترین قرعه ممکن بود !

به گزارش رکنا، سرمربی بارسلونا، ژاوی در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل اوساسونا درباره قرعه مقابل شیاطین سرخ در لیگ اروپا گفت: منچستریونایتد رقیب بزرگی است. بدترین رقیبی که می‌توانستیم با آن رو به رو شویم. ما باید مراقب باشیم زیرا آن‌ها بعد از آمدن تن‌هاگ پیشرفت زیادی کرده‌اند.

ژاوی ادامه داد: ما منچستریونایتد را آنالیز می‌کنیم و سعی می‌کنیم از این باشگاه بزرگ نتیجه بگیریم. بارسلونا هیچ وقت قهرمان لیگ اروپا نشده است.

سرمربی بارسلونا در مورد محکوم بودن به قهرمانی در لیگ اروپا گفت: وظیفه ما قهرمانی در لیگ اروپاست؟ قطعا این هدف منچستریونایتد نیز خواهد بود. خیلی دوست‌دارید ما را محکوم به قهرمانی کنید تا در صورت ناکامی از آن به عنوان فاجعه یاد کنید، اینطور نیست؟

ژاوی درباره بدشانسی مجدد بارسا در قرعه‌کشی گفت: اتفاقی است که رخ داده و از نظر من بد هم نیست. گاهی رویارویی مقابل تیم‌های قدرتمند می‌تواند نتیجه مثبتی برای تیم داشته باشد. به عنوان یک چالش مهم به این بازی نگاه می‌کنیم.

او در مورد رویارویی مقابل رونالدو پاسخ داد: یونایتد فقط رونالدو نیست و بازیکنان بزرگ دیگری هم دارد. آن‌ها یک تیم متحد هستند. باید به خوبی یونایتد را آنالیز کنیم. رونالدو بازیکن بسیار بزرگی و در فوتبال دنیا تاریخ‌سازی کرده است. او می‌تواند در این 2 بازی سرنوشت‌ساز باشد.

انتهای پیام/

کدخبر: 840727 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟