برنامه فشرده تیم ملی سابر / سفر به الجزایر ، فرانسه، تونس، ایتالیا و لهستان !

امین قربانی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص شرایط سابریست‌ها پیش از حضور در جام جهانی الجزایر اظهار داشت: پس از بازی‌های کشورهای اسلامی و حضور در مسابقات بین‌المللی سطح لایت اصفهان به دلیل فصل سختی که بچه‌ها سپری کرده بودند مدتی را به آن‌ها استراحت دادیم تا با شرایط روحی و ذهنی بهتری وارد اردوها شوند. با توجه به در پیش بودن مسابقات الجزایر دوباره چند روزی می‌شود تمرینات‌مان را استارت زده‌ایم.

وی افزود: بچه‌ها صبح‌ها تمرین بدنسازی انجام می‌دادند و عصرها هم به تمرین تکنیکی و تاکتیکی شمشیربازی اختصاص دارد و این مساله منجر شده تا شدت تمرینات بیش از حد بالا باشد. در مجموع شرایط کلی تیم ملی خوب است. بازیکنان آمادگی به نسبت خوبی دارند اما مطمئنم رفته رفته به شرایط مطلوبی که ما مدنظر داریم نزدیک و نزدیک‌تر خواهد شد.

سرمربی تیم ملی سابر با اشاره به فشردگی تقویم فدراسیون جهانی توضیح داد: ما در نیمه نخست و نیمه دوم سال باید در رقابت‌های متعددی حضور داشته باشیم. پس از مسابقات الجزایر باید در رقابت‌های فرانسه، تونس، ایتالیا و لهستان شرکت کنیم. بالاخره با کسب نتایج خوب در این تورنمنت‌ها می‌توانیم شاهد ارتقای جایگاه بچه‌ها در رنکینگ فدراسیون جهانی باشیم و جدا از آن هم سطح فنی بچه‌ها برای بازی‌های آسیایی و گزینشی المپیک به ثبات بهتری برسد.

انتهای پیام/

کدخبر: 838999 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟