پیشکسوت استقلال: آجورلو استقلال را شبیه پادگان کرده بود/ فتح‌الله‌زاده با فرهنگ تیم ما آشناست

علی لطیفی در گفت‌وگو با رکنا، درخصوص تغییر مدیرعامل استقلال اظهار داشت: من کاری به عملکرد آجورلو ندارم ولی می‌دانم که او دیگر از قامت یک مدیرعامل ورزشی در آمده بود و استقلال بیشتر شبیه به پادگان بود.یکی مثل خسرو حیدری را با چه روزمه‌ای به استقلال و برای دستیاری ساپینتو آوردند؟ من رفیق قدیمی خسرو هستم و او برای استقلال زحمت زیاد کشیده اما برای این پست زود بود و باید حداقل از حیدری در رده پایه استفاده می‌کردند. این کار در استقلال مسبوق به سابقه هم بوده و در زمان مدیریت آجورلو شدت گرفت.

وی ادامه داد: روی سخن من تنها حیدری نیست و گریبانگیر منیعی و بقیه هم می‌شود. من شاگرد قدیمی آجورلو هستم و اصلا قصد خراب کردن او را ندارم اما فتح‌الله‌زاده می‌تواند مجدد در استقلال موفق باشد. او شرایط رفاقتی و مدیریت حسی و دلی این تیم را به خوبی می‌داند. در بُعد نتیجه گیری آجورلو خوب عمل کرد اما نقاط ضعف بسیاری هم در کارنامه خود به جا گذاشت. او رفیقان دوران باشگاه پاس را با خود به باشگاه آورده بود و همه چیز باند بازی شده بود و متاسفانه شناختی نسبت به روحیه بازیکنان و فرهنگ استقلال نداشت.

پیشکسوت استقلال درباره شرایط این تیم بعد از تغییرات گفت: آجورلو در این شرایط نحوه برخورد با برخی از بازیکنان را بلد نبود و با اینکه او قدیمی‌ترین دوست ورزشی من است اما به نظر من خوب شد که از استقلال کنار رفت. بزرگترین حُسن فتح‌الله‌زاده این است که تجربه خوبی دارد و با فرهنگ استقلال آشناست.

انتهای پیام/

کدخبر: 833540 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟