حاتمی: باید به هماهنگی کامل برسیم تا در غرب آسیا موفق شویم/ مزد اعتماد به جوانان را گرفتیم

مهران حاتمی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص برتری تیمش مقابل مس کرمان در لیگ برتر بسکتبال ، اظهار داشت: بازی سنگینی بود و هر 2 تیم تلاش کردند تا به برتری برسند. مس در زمین خودش بازی می‌کرد ما هم با وجود اینکه چند مصدوم داشتیم بازی نسبتا مناسبی انجام دادیم. متاسفانه محمد جمشیدی و پری پتی مصدومیت جزئی دارند و حدود 10 روز در مسابقات همراه ما نیستند

.وی افزود: بازیکنان ما در حال پیشرفت هستند و روز به روز بهتر می‌شوند و از عملکرد آن‌ها راضی هستم زیرا در نیمه دوم عالی بودند. خوشبختانه به جوانان اعتماد کردیم و در زمین حریف موفق شدیم مس را ببریم که این نتیجه هم نشان‌دهنده مزد اعتماد به جوانان بود.

سرمربی تیم شهرداری گرگان درباره شکست این تیم مقابل مهرام نیز اینگونه واکنش نشان داد و گفت: به هر حال جوانان مهرام پر انگیزه‌تر از ما ظاهر شدند آن‌ها تلاش کردند و می‌خواستند ببرند زیرا انگیزه بالایی برای تحقق این امر داشتند. بازیکنان ما در نیمه اول خودشان نبودند ولی در نیمه دوم به هر حال بهتر و روان‌تر بازی کردیم اما برای جبران کافی نبود. زمان برای فراموشی این شکست و رسیدن به موفقیت زیاد است.

حاتمی درباره بازی آینده این تیم مقابل صنایع هرمزگان، اظهار داشت: آنها تیم باکیفیتی هستند زیرا دوندگی بالایی دارند و به‌راحتی مغلوب نمی‌شوند. به همین دلیل کار سختی مقابل آن‌ها داریم اما برای رسیدن به پیروزی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم. باید به این نکته هم اشاره کنم هر حریفی جلوی ما ظاهر می‌شود خیلی پُرانگیزه است. تمام تلاش ما خوشحال کردن تماشاگران گرگانی است و برای رسیدن به این امر تلاش می‌کنیم.

وی درباره شرایط این تیم برای حضور در مسابقات غرب آسیا گفت: رفته رفته شرایط تیمی ما بهتر از قبل می‌شود. این امیدواری وجود دارد تا بتوانیم دوباره یک تیم منجسم و باکیفیت باشیم. باید به هماهنگی کامل برسیم تا در غرب آسیا بهترین نتایج را کسب کنیم.

سرمربی شهرداری گرگان درباره اینکه آیا برای حضور در غرب آسیا تصمیمی برای جذب بازیکن خارجی دارند یا خیر، بیان کرد: بستگی به این دارد حریفان ما چه تیم‌هایی هستند. پس از ارزیابی حریفان و متناسب با آن‌ها تصمیم خواهیم گرفت که آیا نفر جدیدی به تیم خودمان اضافه کنیم یا با همین ترکیب به مسابقات برویم.

انتهای پیام/

کدخبر: 833299 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟