حاتمی: بازی سختی با ذوب‌آهن داریم/ از داشتن بهنام در تیممان خوشحالم

مهران حاتمی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص شرایط تیم شهرداری گرگان در فصل جاری لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: به هر حال مقداری دیر تمرینات خودمان را شروع کردیم اما از این شرایط برخوردار هستیم تا رفته رفته و به مرور زمان به شرایط و فرم آماده‌ای که مدنظرمان است برسیم. سعی می‌کنیم در تمرینات به استانداردی که می‌خواهیم دست یابیم. البته با توجه به اینکه اولین بار باید بازیکنان کنار هم بازی کنند، زمان می‌برد تا تیم به انسجام لازم برسد.

وی درباره بازی نخست این تیم با ذوب‌آهن گفت: شاکله ذوب‌آهن از یک تیم خوب تشکیل شده است و روند این تیم در این سالیان اخیر نشان می‌دهد که این تیم تا آخرین لحظه برای پیروزی می‌جنگد و بسیار سخت می‌بازد. مطمئنم بازی سختی با این تیم خواهیم داشت زیرا یکسری بازیکن تازه به تیم اضافه کرده‌ایم و شاید چند هفته طول بکشد تا به آن تیمی که مدنظر ما و مسئولان باشگاه است برسیم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان درباره بهنام یخچالی هم اینطور به سوال پاسخ داد: خداراشکر پس از اینکه بهنام یخچالی تصمیم به جدایی از تیم خود گرفت از او خواهش کردیم تا برای فصل جاری به تیم شهرداری گرگان بیاید و او هم این پیشنهاد ما را پذیرفت تا کنار ما باشد و ما از این اتفاق خوشحالیم. با توجه به روند بینظیری که در این چند وقت اخیر از بهنام مشاهده کرده‌ایم او خیلی می‌تواند در کنار سایر ستاره‌های تیم به ما کمک کند.

حاتمی در مورد اینکه سیاست این باشگاه در فصل جاری کسب چه جایگاهی است، اظهار داشت: حقیقت امر این است مردم گرگان به کمتر از قهرمانی راضی نیستند و همین امر نشان از سختی کار ما دارد. البته ما هم تلاش می‌کنیم تا بتوانیم مانند همیشه بهترین نتایج را برای مردم خوب گرگان به ارمغان بیاوریم. البته این را هم در نظر گرفت هیچ بازی در لیگ دیگر آسان نیست و با توجه به کاهش تیم‌ها از شانزده به دوازده تیم اکثر بازیکنان خوب بین تیم‌ها پخش شده‌اند. باید خیلی با هوش باشیم که از همان هفته نخست کار را جدی آغاز کنیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 827165 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟