حاتمی: هر 16 بازیکن ما جنگیدند/به عملکرد بازیکنانم نمره صد می‌دهم/ برای کادر جدید تیم ملی آرزوی موفقیت دارم!

مهران حاتمی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص قهرمانی تیم شهرداری گرگان در لیگ برتر بسکتبال اظهار کرد: این اتفاق بزرگ در ابتدا به لطف خدا و سپس کار گروهی و عالی که توسط کادرفنی و خود بازیکنان بود شکل گرفت. خوشبختانه پس از ایرادات فراوانی که در دور رفت و برگشت مرحله گروهی مسابقات داشتیم تیم ما خیلی متحول شد چرا که هم شناخت ما نسبت به بازیکنان و هم آنها به ما بیشتر شده بود و می‌دانستیم از همدیگر انتظار چه کاری داریم. ذوب‌آهن هم تیم بزرگی با کادر بزرگی قابل احترام بود، زیرا آنها بازیکنان بزرگی دارند که قابل تقدیر هستند.

وی افزود: از مشکلاتی که برای ما ایجاد شده بود درس عبرت گرفتیم و سعی کردیم در مراحل حساس پلی‌آف این اشتباهات را خیلی کمتر کنیم. در این موفقیت بزرگ کادرفنی، بازیکنان و از همه مهم‌تر مسئولان شهرداری گرگان به ما کمک زیادی کردند تا این اتفاق خوب بیفتد و تیم ما نسبت به ابتدای شروع مسابقات، تغییر اساسی کند. فکر می‌کنم در این نتیجه بزرگ افراد زیادی از شخص شهردار، مدیران شهرداری و پرسنل گرفته تا خود بازیکنان دخیل بودند. مسئولان باشگاه خیلی به ما در بیرون زمین کمک کردند و داخل زمین هم بازیکنان به یکدیگر اعتماد کردند تا بتوانیم این نتیجه خوب را بگیریم. هر ۱۶ بازیکن ما شب و روز تمرین کردند و جنگیدند تا به این موفقیت دست پیدا کنند. 

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در مورد دیدار سخت این تیم مقابل ذوب‌آهن تصریح کرد: به هر حال بازی سختی بود و مشخص نبود چه تیمی عنوان نخست را به دست خواهد آورد. بازیکنان خود را عزم جزم کرده بودند تا برنده از زمین خارج شوند و کار دیگر به بازی پنجم کشیده نشود. البته ذوب‌آهن سعی کرد در لحظاتی به ما نزدیک شود اما با درایت و زحمتی که آنها کشیدند نتیجه بازی برای ما رقم خورد. این موضوع نشان می‌دهد بازیکنان یک دل بودند تا بتوانند عنوان سال گذشته خود را تکرار کنند. خوشبختانه در سیستم حمله و دفاع موفقیت‌آمیز عمل کردیم. به عملکرد بازیکنانم در این مرحله نمره صد می‌دهم زیرا با جان دل از هیچ تلاشی دریغ نکردند.فکر می‌کنم لیاقت آنها خیلی بالا است.

حاتمی با تشکر از حمایت همه جانبه هواداران شهرداری گرگان گفت: از هواداران خونگرم گرگانی که در شرایط سخت ما را همراهی می‌کنند کمال تشکر و قدردانی را دارم. زیرا نزدیک به دو هفته در تهران بودیم و آنها پا به پای ما حضور داشتند و کنار تیم زندگی کردند تا بتوانیم قهرمان شویم. در بازی سوم فشار مضاعف آنها باعث شد تا در همان نیمه نخست کار را یکسره کنیم. 

وی در خصوص درگیری بین خود و آرمان زنگنه اظهار کرد: پیش از حضور در جشن قهرمانی به احترام بازیکنان ملی‌پوش تیم مقابل، به سمت آنها رفتم تا به آنها خسته نباشید بگویم اما متاسفانه آرمان زنگنه به دلیل فشار بیش از حد مسابقه و همچنین شکست تیمشان، این حرکت را انجام داد. البته با وجود این اتفاق ناخواسته، او از من عذرخواهی کرد.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان درباره اینکه آیا فصل آینده هم در این تیم می‌ماند یا خیر، گفت: در ابتدا باید من هم مانند بازیکنان مدتی را به استراحت بپردازم و پس از آن درباره ماندن یا رفتنم تصمیم‌گیری خواهم کرد.

حاتمی درباره احتمال در کادرفنی تیم ملی برای مسابقات پیش‌رو چه نظری دارد، گفت: تنها باید به این جمله اکتفا کنم که برای کادر جدید تیم ملی آرزوی موفقیت دارم.

انتهای پیام/

کدخبر: 776432 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟