حاتمی:  شهرداری گرگان با برنامه پیش می‌رود/ تیم ملی بسکتبال نیاز به تغییر نسل دارد

مهران حاتمی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص شرایط تیم بسکتبال شهرداری گرگان اظهار داشت: برنامه‌های خودمان را به مسئولان باشگاه ارائه داده‌ایم، اگر باشگاه‌های آسیا در پیش باشد تمرینات را خیلی زود آغاز خواهیم کرد، اگر هم برگزار نشود پس از مشخص شدن برنامه‌های لیگ در فصل جاری برنامه‌ریزی خواهیم کرد چه زمانی تمرینات را شروع کنیم.

وی در خصوص جذب ارسلان کاظمی گفت: هنوز چیزی مشخص نشده اما یکسری از برنامه‌های خودمان را به مسئولان باشگاه داده‌ایم. ارسلان کاظمی هم بازیکنی است که مدنظر ما قرار دارد و از لحاظ فنی جزو بهترین‌های ایران است. فعلأ همه چیز بستگی به نظر مسئولان باشگاه دارد.

سرمربی اسبق تیم ملی در خصوص اینکه نظرش درباره انتخاب ارمغانی چیست، بیان کرد: به هر حال ارمغانی در گذشته هم سرمربی تیم ملی بوده و تجربه کار در اروپا دارد. برای او و همچنین سایر دوستان در تیم ملی آرزوی موفقیت دارم. به نظرم ما نیروهای جوان و بسیار با ارزشی داریم به شرطی که از آنها حمایت کنیم. اکنون هم مهم‌ترین کاری که باید دوستان انجام دهند، ایجاد نسل تازه در تیم ملی است اگر چه کاری سخت اما شدنی است. برای تیم ملی در بازی با قزاقستان و سوریه آرزوی بهترین‌ها را دارم.

انتهای پیام/

کدخبر: 790710 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟