تحلیل رسانه انگلیسی سان از تیم ملی ایران مقابل اروگوئه+عکس

به گزارش رکنا، جمعه شب تیم ملی ایران مقابل اروگوئه در دیداری دوستانه و در ورزشگاه سنت پولن اتریش به برتری یک بر صفر رسید.

پس از این بُرد، نشریه سان انگلیس از خوشحالی طرفداران ایران صحبت کرد و با استفاده از توییت یک کاربر، لقبی جدید به شاگردان کی‌روش داد.

این نشریه انگلیس نوشت:طرفداران ایران پس از پیروزی یک بر صفر مقابل اروگوئه و شکست همگروه‌های ایران در جام‌جهانی به شدت خوشحالی کردند و در فضای مجازی از ایران به عنوان یک مدعی صعودکننده نام بردند.

در ادامه مطلب این سایت انگلیسی آمده است: یک کاربر در فضای مجازی پس از بُرد ایران مقابل اروگوئه از واژه «بوم» استفاده کرد و آن را به یک بمب شبیه دانست. یک نفر دیگر نوشت که ایران در حال حاضر می‌تواند از گروه خود صعود کند. یک کاربر دیگر در فضای مجازی نوشت که ایران می‌تواند در جام‌جهانی «اسب سیاه» باشد و یک لقب جدید به شاگردان کی‌روش داد. کاربری دیگر نیز به شکلی طنزآمیز نوشت که ایران در جام‌جهانی حضور دارد، در حالی که ارلینگ هالند در این رقابت حضور ندارد.

نشریه انگلیسی در پایان از واکنش کی‌روش به برد مقابل اروگوئه صحبت کرد و در آن از اتحاد و انسجام تیم ملی ایران پرده برداشت.

سان ایران

انتهای پیام/

کدخبر: 828273 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟