کاکوش: برای کسب سهمیه پارالمپیک تلاش می‌کنم/ مسئولان همه را به یک چشم ببینند

مجید کاکوش در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص شرایط آمادگی خود برای مسابقات پیش‌رو اظهار داشت: فعلأ از آمادگی خوبی برخوردارم تمریناتم را رها نکرده‌ام و در تمام مسابقات داخلی رنکینگ‌دار شرکت می‌کنم تا نظر مساعد کادرفنی و مسئولان کمیته ملی پارالمپیک را برای حضور در مسابقات جلب کنم. با توجه به اینکه رقیبم در کشورهای اسلامی در بین چهار نفر به جایگاه نازل چهارمی دست یافت اما باز هم همچنان از حمایت عجیب کمیته ملی پارالمپیک برخوردار است. اگر کارفنی صلاح بداند من مانند یک سرباز آماده هستم تا با تمام وجودم برای کشور عزیزم مسابقه بدهم، بهترین نتیجه را به دست بیاورم. البته به تازگی هم در مقطع کارشناسی ارشد در رشته جامعه شناسی ورزشی قبول شده‌ام و سعی می‌کنم طوری برنامه‌ریزی کنم این 2 مساله برای من مشکل‌ساز نشود.

وی افزود: برای کسب سهمیه پارالمپیک تصمیم دارم در کلاس W1 حضور پیدا کنم و امیدوارم مسئولان شرایط را طوری پیش ببرند تا من بتوانم همراه با رقیب داخلی خودم بتوانیم در ابتدا سهمیه را کسب و سپس در پاریس با بهترین شرایط حضور پیدا کنیم تا بتوانیم یک مدال را برای کشورم عزیزمان به دست بیاوریم. باید بگویم پتانسیل خوبی در بین تیراندازان وجود دارد و آن‌ها با کمی حمایت می‌توانند کار غیر ممکن را به ممکن تبدیل کنند.

عضو تیم ملی پاراتیراندازی درباره اینکه شرایط حمایتی از او چگونه است، بیان کرد: متاسفانه تا به الان هیچگونه حمایتی برای من وجود نداشته و بیشتر حمایت‌ها سمت افرادی است که هیچ جایگاهی در سطح کشور ندارند و تنها با پول شخصی و بدون حاصل زحمتی به خود دیگه به مسابقات مهم برون مرزی اعزام می‌شوند. اما من با تمام وجود همیشه سعی کرده‌ام به رقبایم احترام بگذارم و از طریق انتخابی تیم ملی به پیراهن مقدس کشورم برسم.

انتهای پیام/

کدخبر: 827687 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟